Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli eilen juhlimassa kaverin tupareita ja on melkoisessa krapulassa. Millaisen kivan yllärin hänelle järjestäisin?

Vierailija
25.09.2021 |

Haluaisin keksiä jonkun kivan yllärin hänelle :) auttakaa.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde erääseen perheenisään. Hänellä on melko vittumainen akka ja kolme lasta. Lapsiaan rakastaa, mutta muijaansa ei.

En ikinä halua tuon miehen kanssa mitään tulevaisuutta. Pidetään vaan hauskaa ja itselleni en haluaisi pettäjämiestä. Olen vähän päälle 2-kymppinen enkä asu enää kauaa täällä Suomessa. Vanhemmat asuu ulkomailla ja itse jäin tänne koulun takia.

Siis tosiaankin muijat: Miehenne saattaa elää kaksoiselämää vaikka ette sitä mitenkään uskoisi. Btw A, olen käyttänyt sun kylpytakkiasi! Sori siitä. 😁

Vierailija
82/83 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suhde erääseen perheenisään. Hänellä on melko vittumainen akka ja kolme lasta. Lapsiaan rakastaa, mutta muijaansa ei.

En ikinä halua tuon miehen kanssa mitään tulevaisuutta. Pidetään vaan hauskaa ja itselleni en haluaisi pettäjämiestä. Olen vähän päälle 2-kymppinen enkä asu enää kauaa täällä Suomessa. Vanhemmat asuu ulkomailla ja itse jäin tänne koulun takia.

Siis tosiaankin muijat: Miehenne saattaa elää kaksoiselämää vaikka ette sitä mitenkään uskoisi. Btw A, olen käyttänyt sun kylpytakkiasi! Sori siitä. 😁

Mulla sama tilanne. Saan mieheltä paljon kaikkia lahjoja ja tykkään niistä. Viime viikolla 💍.

Samaa mieltä, että ei noiden miesten vaimot vaan tajua. Yhden kerran olin miehen kanssa hakemassa sen lasta tarhasta ja lapsi sanoi mua tytöksi. Ehkä se mies haluaakin paljastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Saan mieheltä paljon kaikkia lahjoja ja tykkään niistä. Viime viikolla 💍.

Eli olet vähän niin kuin maksullinen seuralainen 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä