Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain kaksi lasta ja tuntuu etten ikinä saa olla vessassa rauhassa!

Vierailija
25.09.2021 |

Just päätin etten harjaa enää ikinä hampaitani tai alan pesemään ne keittiössä. Lankaan hampaat ja surautan harjan käyntiin ja heti on toinen lapsista nykimässä ovea, että kakalle pitää päästä. Leviää pää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole ikuista. Hampaat voi harjata vaikka sohvalla.

Vierailija
2/3 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot lapsille että nyt käytte vessassa, ja sen jälkeen menet itse ja vaikka munakellon olkkariin, ennen kuin se soi- kukaan ei huuda äitiä, ei paukkaa ovea, tai ilmoita mistään hädästä. 

Tai sitten peset hampaat ennenkuin lapset herää, ja nukkumaan menon jälkeen. Mutta yleisesti ottaen nämä pienet asiat on niitä joissa osoitetaan lauman johtajuutta ja sitä että ihan kokoajan ei tehdä niinkuin lapset määrää, lapsilta tuo on voiman käyttöä, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Meillä vessassa ramppaa ties kuka. Itse laitan oven lukkoon vain isolle hädälle ja menkkojen aikaan. Pienenä istuivat silloinkin itse mukana kirjaa "lukien" lattialla tai tarpeitaan rykien potalla.

Ei isommat enää vessaan tunge, paitsi välillä, jos pesen hampaita. Silloin saattaa joku kysymys iskeä ja sitten jutellaan siinä samalla. Ei ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi