Huomenta, mitä kuuluu?
Kommentit (19)
Huomenta. Aamukahvia siemailen ja pohdin, että oisko tänään 🍺🍻🍺🍻🍺🍺🍺🍻🍺🍻-päivä
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on hyvä. Lievitän munn stressiä alkohlilla.
Siis mulla on ihan kauhea stressi sen kanssa kun ei tiedä mitä tekiisi oman tulevaisuutensa kanssa ja ei tiedä mikä on koko kansakuntamme tulevaisuuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on ihan kauhea stressi sen kanssa kun ei tiedä mitä tekiisi oman tulevaisuutensa kanssa ja ei tiedä mikä on koko kansakuntamme tulevaisuuus.
Pitäisi varmaan opetella enemmän ns sulautumaaan eirlaisiin porukoihin ja antaa isojen poikien ylemmältä ksäin hoitaaa hommansa. Näiin lama ajan lapsena se on vaan niin vaikeaa jotenkin.
Kiitos hyvää kuuluu.
Tässä on nyt vaan kysymys, että lähdenkö pyörällä kilometrin päähän kauppaan vai odotanko, että ukko puhaltaa nollat alkometriin.
Vierailija kirjoitti:
Sydän särkynyt.
💔
Onko sulla joku diagnoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän särkynyt.
💔
Onko sulla joku diagnoosi?
Joo. Raakaa petosta. Brutaali petos.
Sydän on nyt kuollut.
Huonosti menee, mutta mitäpä siitä. Asun autossa.
Väsynyt. Kiitos taas kerran naapurin parikymppisen pimun kapakasta tulo-shown. . Yö meni sohvalla. Joka helvetin perjantaiyö sama juttu. Sen verran kauan olen tätä kuspäisyyttä katsonut, että nyt lähtee valitus.
Lounasta syön juuri lapsen kanssa. Kanaa, ohrasuurimoita ja salaattia. Mies nukkuu vielä. Meillä aamu alkoi jo viideltä :)
Hyvää,lihapata uunissa,hailien perkausta ja sienipiirakan teko.
Heräsin ja meen nyt takas sänkyyn. Ei kiinnosta tehdä mitään
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvää kuuluu.
Tässä on nyt vaan kysymys, että lähdenkö pyörällä kilometrin päähän kauppaan vai odotanko, että ukko puhaltaa nollat alkometriin.
mene pyörällä ja hae tärkeimmät ostokset. Mies saa hakea sitten painavat autolla. Näin itse tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti menee, mutta mitäpä siitä. Asun autossa.
Mulla ei ole edes autoa.
Huomenta. :) Ihan hyvää kai. Juon aamukahvia kynttilän valossa tunnelmoiden. Koira makaa lattialla jalkoja vasten. Suunnittelen mitä tekisin tänään.
Taidat jatkaa vielä tämän päivän hiprakkaa, kun ei ole mitään velvotteita eikä kukaan siitä kärsi. Paitsi itse huomenaamulla.
Vierailija kirjoitti:
Taidan jatkaa vielä tämän päivän hiprakkaa, kun ei ole mitään velvotteita eikä kukaan siitä kärsi. Paitsi itse huomenaamulla.