Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvaltaisella alalla työskentelevät naiset, tuleeko ihastuksia

Vierailija
24.09.2021 |

Olen hyvin miesvaltaisella alalla ja epäilys taas että eräs työkaveri olisi ihastunut. Ei ole ensimmäinen kerta, eri työpaikoissa tosin. Tällä kertaa en itse ole kiinnostunut miehestä, mutta aiemmin on tullut seurustelua työkaverin kanssa. Jopa yhden kanssa perhe perustettiin ja oltiin pitkään yhdessä. Pari muutakin suhdetta ollut ja pari kertaa on pyydetty kahville tms. Niihin en lähtenyt. Ja en todellakaan huvikseen työkavereihin sekaannu, erään kanssa juttu eteni vasta kun hän siirtyi muualle. Mutta käykö muille naisille näin? Olen mielestäni ihan tavallinen, töissä vielä työvaatteissa mitkä ei kyllä ole yhtään naiselliset. Kunhan pohdin onko tämä tavallistakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en juuri muualla edes miehiä tapaa, kun ei ole sellaisia harrastuksia missä näkisi muita. Eikä juuri ole kavereita. Ja töissä tulee oltua pitkiäkin päiviä ja usein tauoilla muita näkee.

Ap

Vierailija
2/2 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaatteena se amerikkalainen "en kasta kynää firman musteeseen". Eli en aloita yhtään mitään kenenkään kanssa. Ei kiinnosta pätkääkään ajatella onko joku ihastunut, mä teen työni ja se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän