Annoin fudut miesystävälle,
Alkoi heti väittämään, että on jutellut minusta jonkun kanssa, vaikka asutaan ihan eri paikkakunnilla, eikä ole yhteisiä ystäviä. Moukka väitti minua ailahtelevaksi kun halusin lopettaa suhteen. Miten teillä erot menny? Minä olen onnellinen että sisäinen kello sanoi että tee loparit.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Tällä miehellä oli vielä auttamattoman pieni muna. Kun on hyvän munan makuun päässyt niin mielummin olen ilman kuin liian pienen kanssa.
Ap
Eli siis olet pettänyt miestä ja arvostelet vielä fyysisistä ominaisuuksista mille ei mitään voi?
Kylläpä mies nyt timantin menettikin.
Ap sun kannattais säästää tää ketju.
Auttaa diagnoosin tekemisessä kun aloitat hoidon. (Ei tarkoita seksiä)
44-v ja asiallisia kommentteja kaipaan tähän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tällä miehellä oli vielä auttamattoman pieni muna. Kun on hyvän munan makuun päässyt niin mielummin olen ilman kuin liian pienen kanssa.
Ap
Kaalimato.com ratkaisee kaikki ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies yritti soittaa ja soitin takaisin, ei vastannut. Olisikohan anteeksi osannut pyytää..
Ap
Mistä niin?
Varmaan vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Ap sun kannattais säästää tää ketju.
Auttaa diagnoosin tekemisessä kun aloitat hoidon. (Ei tarkoita seksiä)
Höpö höpö, tällä on näitä älykääpiöitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei osannut, vaan jatkoi haukkumista kun keksi, että minulla on profiili suomi24:llä. Ei oltu kertaakaan puhuttu että tapaillaan vaan toisiamme. Minä haluan löytää miehen niin en jätä mahdollisuuksia käyttämätä. Mies teki aina uuden profiilin ja tuli haukkumaan minua suomi24:lle, nyt on onneksi rauhoittunut. Ap
Mies siis ei halunnut jakorasiaa tyttöystäväksi ja siitä suutuit?
Sulla mitään miestä ole ikinä ollut! :D Haluut vain haukkuu miehiä. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies yritti soittaa ja soitin takaisin, ei vastannut. Olisikohan anteeksi osannut pyytää..
Ap
Mistä niin?
Varmaan vahinko.
Kolme iltaa jaksoi piinasta minua viestejä aina oli keksittävä miten saan estettyä viestit. Kyllä oli ilkeä tapaus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tule kirjoittelemaan mun kanssa?
Ap
Täällä ollaan 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osannut, vaan jatkoi haukkumista kun keksi, että minulla on profiili suomi24:llä. Ei oltu kertaakaan puhuttu että tapaillaan vaan toisiamme. Minä haluan löytää miehen niin en jätä mahdollisuuksia käyttämätä. Mies teki aina uuden profiilin ja tuli haukkumaan minua suomi24:lle, nyt on onneksi rauhoittunut. Ap
Mies siis ei halunnut jakorasiaa tyttöystäväksi ja siitä suutuit?
Minä jätin miehen! Ap
Ap ei ole nainen, vaan keljuileva miehen räähkä ja eläkeiässä.
Käyttää joka sanasta lyhennettä, että vaikuttaisi nuorekkaalta.
- fudut
- loparit
...
Ikävää, että ei löydy yhtään myötätuntoa minulle. Ap 😭
Oletko jo ihan 17 v?