Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aggressiivinen avopuolisoni jätti minut

Vierailija
24.09.2021 |

Ja se tuntuu normaalia eroa pahemmalta, ajatus siitä mitä olen toiselta kestänyt ja hyväksynyt ja silti mies jätti minut. Olo on todella arvoton.
Älkääkä vaan kukaan sanoko että hyvä että pääsit eroon, ei auta..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten haluaisit että sulle sanottaisiin lohdutukseksi?

Vierailija
2/43 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kostaa ja mitä se rikosilmoitus auttaa kun mitään todisteita ei ole. :( Haluaisin vaan jotain ehkä kokemuksia ja tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet edelleen täällä hänen kammottavasta käytöksestään huolimatta. 

Vinkki: hyviäkin miehiä on olemassa. 

Vierailija
4/43 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaltaista aggressiivisuus oli ja miten se ilmeni?

Vierailija
5/43 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaltaista aggressiivisuus oli ja miten se ilmeni?

Tönimistä, läpsimistä, potkimista, korvaan huutamista..

Vierailija
6/43 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatellut että koska olet hyvä ihminen ja siedät kamalia asioita, olet ansainnut parempaa ja hänen pitää muuttua paremmaksi. Eli hän on sinulle velkaa. 

Nyt kävikin niinpäin, että hän ei hyväksynyt tällaista velkasuhdetta vaan väittää olleensa omasta mielestään sinua parempi koko ajan. 

Toivottavasti ymmärrät lopulta, että tuo arvottomuudentunne jota nyt koet ei ole uusi. Se on kalvanut sinua koko ajan. Siksi olet sietänyt huonoa suhdetta, jotta se tunne menisi pois ja voisit sanoa ansainneesi sen, että maailman ikävin mies alkaakin arvostaa sinua lopulta. 

Sitten vain alat kesyttää sitä tunnetta ja tehdä pesäeroa siihen. Olet enemmän kuin häpeäsi ja pelkosi. Vähitellen pystyt luopumaan niistä. 

Vierailija
7/43 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tollasesta ero tuntuu todellakin pahalta kun alkaa tajuamaan mitä kaikkea sitä on sietänytkään. Tähän tylsä neuvo eli aika auttaa armollisuudessa itseään kohtaan. Ja tärkein neuvo älä missään nimessä päästä sitä takaisin. Kostohaaveet syövät vain sun omaa sieluasi eli parasta yrittää vain keskittyä itseesi mitä nyt onkaan hyvää hoivaa itse kullekin: kavereita, hyvää ruokaa, liikkumista, hemmottelupalveluita ( hierontaa, kasvohoidot tms)

Vierailija
8/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia

Vierailija
9/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Onneksi ymmärsi lähteä suhteestanne.

Ehkä toitte toisistanne huonot puolet esiin. Sinun uhtiutumisesi ja miehen väkivallan käytön.

Ei suhteen tarvitse olla kilpailua.

Hyvä suhde perustuu kunnioitukseen ja arvostamiseen ja rakkauteen.

Ei teidän suhteessa ollut niitä riittävästi.

Jätä sinäkin se.

Olette oppineet asioita. Se on se tärkeä asia minkämolette kumpikin saaneet.

Vierailija
10/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle on termi: panostusharha.

Sitä ajattelee, että koska on kestänyt niin paljon, tämän olisi pitänyt lopulta palkita. Sen takia ihmiset (minä mukaanlukien) pysyvät liian pitkään huonoissa suhteissa.

Mutta se ei ole mitään rakentamista, vaan se on kuin kuljettaisi kottikärryllistä hiekkaa hiekkakasan päälle. Tulee vain kasa, joka tarpeeksi massaa kerättyään alkaa sortua.

Sinä annoit suhteelle paljon, mutta vääriä asioita. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan rakkaan ihmisen taholta moista vähättelyä.

Sinä olet ilmeisen kiltti ja kärsivällinen. Seuraavaa suhdetta varten sanon vaan, että älä ota huonoa. Tarkoita tällä sitä, että tuttavissani on henkilö, joka jaksaa aina huokailla, miten kaikki löytää niin hyviä miehiä ja hänellä on aina huonoa tuuria.

Ei ole. Elä yksin, jos et hyvää löydä.

Vierailija
11/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hienoa että älysi vielä itse lähteä. Ei muuta kun uutta miestä koukkuun.

Vierailija
12/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pääsit eroon.

Älä vain ota takaisin.

Vierailija
13/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun tuntuu että ei ole hyvä että pääsin eroon. Kauhea ikävä ja syyllisyys siitä aiheutinko itse tuon aggressiivisuuden

Vierailija
14/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nalkutit joka päivä, etkä antanut rakkautta pedissä, en kestänyt enää. Mielenterveyteni järkkyi ja en osannut sitä muuten purkaa kuin pahoinpitelemällä sinua. Anteeksi, toivottavasti löydämme molemmat sopivammat puolisot.

Vierailija
15/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nalkutit joka päivä, etkä antanut rakkautta pedissä, en kestänyt enää. Mielenterveyteni järkkyi ja en osannut sitä muuten purkaa kuin pahoinpitelemällä sinua. Anteeksi, toivottavasti löydämme molemmat sopivammat puolisot.

Hei hirveä kommentti! Mene itseesi!

Vierailija
16/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun tuntuu että ei ole hyvä että pääsin eroon. Kauhea ikävä ja syyllisyys siitä aiheutinko itse tuon aggressiivisuuden

Tyypillistä ajattelua alistettuna elävälle/eläneelle ihmiselle, että itse olisi aiheuttanut. Aiheutit sen itse korkeintaan sillä, että olit paikalla. Jos siinä olisi ollut joku muu, tilanne olisi ollut ihan sama. 

Vierailija
17/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
20/43 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aggressiivisten tarkoitus, jättäminen ja se käytös. Se pitää tietää jo aluksi, jos aikoo seukata.