Kuka on teidän suosikki 90 day fiance hahmo? Ja miksi?
Aloitan. Omani on Larissa. Ukot kuvittelee, että voivat tuoda köyhistä oloista, tai kehitysmaasta itselleen vaimon, joka palvelee ja nöyristelee. Larissa onkin sitten vähän toinen juttu. Talon pitää olla ”biggee”, auton ”biggee”, vaatteiden ”sexiii”. Colteee ei ole riittävän timmi ja joutuu laihdutuskuurille ja Larissa kaavailee miehelle kosmeettista operaatiota myös. Larissa ei ymmärrä miksi on ongelma että asiat on kalliita ja haluaa päättää Colteeen rahojen käytöstä.
Kommentit (57)
Mun lempparipari on Jenny ja Sumit. Ne on jotenkin niin reppanoita ja rakastuneita ❤
Vierailija kirjoitti:
Mun lempparipari on Jenny ja Sumit. Ne on jotenkin niin reppanoita ja rakastuneita ❤
Mun myös. 👍
Tätä formaattia ei kyllä voisi Suomeen tuoda koska tänne pääsee kaikki. Eikä voida palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Larissa kieltämättä melkoinen! Debbietä kävi sääliksi. "Coltee, I miss you" ja miten ei mies tajua, kun läskiksi haukutaan, mutta rahaa silti on vailla koko ajan. Ja se uusi poikaystävä tunki itsensä ohjelmaan ja tuli ilkkumaan Coltille.
Muistelen taannoista Anfisaa, oli kans aika mainio.
Hauska on Angela, joka luulee pistävänsä Michaelin ruotuun.
Mikäs se Jamaikalaisen kans ollut vaalea nainen olikaan nimeltään? Jätkä oli kyllä niin törkeä, ettei mitään määrää. Paneskelee tatuointistudion veskissä!
Darsey on terapiaa vailla, Jesset ja Tompat pompottaa.
Debbie on kyllä myös kauhea! Debbie kyllä hienosti laittoi Big Edin ruotuun.
Angela on paras! Ihanan avoin ja kiva katsoa kun ottaa kierroksia. Kova mummo muutenkin kun huolehtii lapsenlapsikatraastaan.
Ärsyttävimmät joita ei jaksa enää edes katsoa on Kalani ja Asuelu sekä Chantelle ja Pedro. Samaan sakkiin menee Elisabet ja Andrei, rasittavaa sössötystä ja draamailua.
Vierailija kirjoitti:
Angela on paras! Ihanan avoin ja kiva katsoa kun ottaa kierroksia. Kova mummo muutenkin kun huolehtii lapsenlapsikatraastaan.
Ärsyttävimmät joita ei jaksa enää edes katsoa on Kalani ja Asuelu sekä Chantelle ja Pedro. Samaan sakkiin menee Elisabet ja Andrei, rasittavaa sössötystä ja draamailua.
Fernanda ja miehensä ovat myös ärsyttäviä ja tylsiä. Ei millään jaksaisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on varmasti Mike. Hän on sellainen perusjöllikkä, jolla on hyvä sydän ja kuitenkin munaa olla tasan se mikä on, vaikka Natalia yrittikin muuttaa häntä kaikilta osin.
Mike on ihan hirveä. Et ole tainnut seurata häntä useammalla kaudella. Vaikka kyllä Nataliekin on outo, jotenkin niin lapsekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Big Ed!!!
Big Ed on kauhea! Manipulatiivinen ja ihan pimeä fiksaatio tyttärensä ikäisiin naisiin. Tytär myös erikoinen kun aina hyökkää niitä naisia vastaan eikä isäänsä.
Oliks tämä se härän näköinen joka jahtasi tummia nuoria tyttöjä? Filippiineilläkö se kävi, Rose oli yksi?
Rose oli kanssa hyvä. Lopulta piti puolensa Big Edin tyranniaa vastaan.
Yksi mun suosikki on se rikas viisikymppinen blondi nainen joka meni Jamaikalle Ryaninsa perään, ja vaihtoikin lennosta serkku Harrisiin. Se joka sössötti aina ihan kännissä, eikä meinannut muistaa edes kumppaninsa nimeä. "Ryan....I mean Harris."
Vierailija kirjoitti:
Yksi mun suosikki on se rikas viisikymppinen blondi nainen joka meni Jamaikalle Ryaninsa perään, ja vaihtoikin lennosta serkku Harrisiin. Se joka sössötti aina ihan kännissä, eikä meinannut muistaa edes kumppaninsa nimeä. "Ryan....I mean Harris."
Anteeksi korjaus, siis Belizelle meni eikä Jamaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi korjaus, siis Belizelle meni eikä Jamaikalle.
Joo, siis tää oli myös hupaisa :D toivottavasti nähdään tätä ihmistä vielä!
Vierailija kirjoitti:
Leikkii niillä pojilla kuin nukeilla. Ja mitä h*lvettiä se vetää ku aina sekasin ku senäkello?
Pelottava tyyppi tuo Olgan Steven. Ja surku kun vasta synnyttäneelle ei yhtään armoa riitä, riitelee ja tiukkaa vaan että miksi pistät vauvan hänen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkii niillä pojilla kuin nukeilla. Ja mitä h*lvettiä se vetää ku aina sekasin ku senäkello?
Alkoholia ja lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jihoon on söpö.
Ihan söpö joo, mutta ei siitä ole isäksi tai aviomieheksi. En tykännyt Deavanista yhtään, mutta en myöskään katselisi tuollaista miestä joka ei osaa hallita rahankäyttöään, ei ole mitään järkeviä suunnitelmia tulevaisuudelle ja on vieläpä rikollinen tausta.
Andrei. Tuommoisia miehekkäitä miehiä kun olisi täälläkin...mutta ei.
Darcey on kaikessa kaoottisuudessaan aina jotenkin niin hauskaa katsottavaa. Toivon kyllä, että hän saisi elämänsä kuntoon ja löytäisi miehen, joka oikeasti arvostaa häntä ihmisenä. Hänen pitäisi vaan ensin arvostaa itseään..
Vierailija kirjoitti:
Andrei. Tuommoisia miehekkäitä miehiä kun olisi täälläkin...mutta ei.
En tykkää Andreista. Jotenkin todella shadyt ja väkivaltaiset vibat tulee hänestä. Vaikuttaa arvaamattomalta.
Joo ja kun se väitti, että vain prostituoidut käyttää kondomeja Samoalla ja hänhän ei sellaista käytä. No ei ihme että saivat lapsen heti. Nainenhan menetti neitsyytensä lomalla sille.