Mistä haette pizzanne? Lisätäänkö siellä oregano pyytämättä? Tai jopa kysymättä?
En ikinä muista pyytää ja sitten kotona harmittaa😀
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tilaa, teen itse, paljon parempaa
ja halvempaa.Aika noloa väittää että teet parempaa kuin pitseriat niissä +400c pro-uuneissa😂
Suomessa ei ole yhtäkään pitseriaa.
Varmaan tarkoitit pizzeriaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tilaa, teen itse, paljon parempaa
ja halvempaa.Aika noloa väittää että teet parempaa kuin pitseriat niissä +400c pro-uuneissa😂
Suomessa ei ole yhtäkään pitseriaa.
Varmaan tarkoitit pizzeriaa?
Ei kun tarkotin sitä että kielipoliisit on palstansyöpä
On olekaan ajatellut koko asiaa ennen tätä
Eihän italiassakaan laiteta oreganoa, yksi suomi juntti tapa taas lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko minä syön pizzan paikan päällä ravintolassa tai sitten ostan kaupasta pakastepizzan, josta teen oman gourmet-version lisäämällä jotain eri täytettä, edamjuustoa ja mausteita. En harrasta noutopizzoja, sillä se ehtisi vain jäähtyä siinä matkalla.
Edamissa on gourmet aika kaukana.
Edam on siinä lisäjuustona, sillä en pidä mistään homeisista juustoista. Pääasia on että on kunnolla täytettä eikä vain kuorta syötävää.
Ostan joskus mm. Tohtorismiehen Vegetale Pizzan, johon lisään esimerkiksi kebablihaa, juustoa, oreganoa, basilikaa ja valkosipulia jauheena. Tai jos pizzan valmiina täyteenä on salamia, niin saatan lisätä siihen yhden kerroksen kinkunpaloja. Leikkaan sen valmiin pizzan sitten 4 osaan, jotta sitä ei ole pakko ahtaa yhdellä kertaa vaan osan voi syödä myöhemmin.
Tässä varsinainen juntti. Äänestätkö persuja?!
Woltin mäkkärisafkasta puuttui ainakin ketsuppi ja pilli.
On se erikoista jos ketsupeissa säästävät👎
Haen pizzan uunista.
Ihan kyselemättä maustan sen aina oreganolla ja valkosipulilla.
Mun kaasu-uunissa tulee hyvät pizzat. Mies ei Kysy tuleeko oregano. Ei tuu
Loukkaantuukohan joku oikeasti jos spaghettikastikkeessa on basilikaa? Ihan samanlailla oregano kuuluu pizzaan
Suomen roiskeläpät ei o pizzaa nähnykään