Äisin ja 12.v tytön yhteinen sarja?
Onko suosituksia sellaisiin sarjoihin joita voisi katsoa 12 v tytön kanssa yhdessä? Sellainen siis jota molempien kärsis katsoa. Uusipäivä on nyt katsottu, samoin syke melkein loppuun.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan tyttären kans katottu Strangers things. Aluksi mietin onko liian pelottava (olin jo aiemmin kattonu ite kaikki kaudet) mutta ei ollut. Tytär rakastui sarjaan hullun lailla (niinkuin minäkin) ja yhdessä odottelemme neljättä tuotantokautta.
En voi ymmärtää kaltaisianne ihmisiä jotka pitävät sarjasta vielä kolmannen kauden jälkeen.
Netflixistä
- Gourmet Samurai; ihana vanha mies maistelee erilaisia ruokia
- Kantaro - Makealle perso myyntimies; samanlainen kuin Gourmet samurai, mutta nuori mies maistelee jälkiruokia.
- Kaikki Nail It!-jaksot kaikkien maiden versioina
- Lucifer
Me katteltiin tytön kanssa aina Seinfeldiä kun oli ton ikänen ja vanhempikin, on katottu se yhdessä useampaan kertaan dvd:ltä. Aina jos tytöllä oli huono päivä, nukuttiin vierekkäin ja kateltiin seinfeldiä ennen kuin uni tuli.
The 100. Suomeksi Eloonjääneet. Netflix.
Itse katsoin tuon ikäisenä äidin kanssa jotain Ihana Elisaa ja isän kanssa Pakoa ja Lostia.
Me ollaan tyttären kans katottu Strangers things. Aluksi mietin onko liian pelottava (olin jo aiemmin kattonu ite kaikki kaudet) mutta ei ollut. Tytär rakastui sarjaan hullun lailla (niinkuin minäkin) ja yhdessä odottelemme neljättä tuotantokautta.