Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse ikinä virka-aikaan hoitamaan mitään asioita, erikoissairaanhoitoon, hammaslääkärille, lastenvalvojalle tai lapsen asioita hoitamaan, koska olen aina töissä klo 8-16.

Vierailija
24.09.2021 |

Työnantaja ei halua joustaa, koska jos se joustaisi yhden kohdalla, sen tulisi joustaa kaikkien kohdalla, eikä siitä kuulemma tulisi mitään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa houkuttelevalta työpaikalta.

Vierailija
2/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ei ole vankila, sieltä voi lähteä milloin tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi saikuttaa.

Vierailija
4/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin vois olla ns. siesta aika. Just vaikka asioiden hoitamista varten ja kivasti katkaisis työpäivän.

Vierailija
5/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusituntinen työpäivä ratkaisisi tuonkin ongelman.

Vierailija
6/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin vois olla ns. siesta aika. Just vaikka asioiden hoitamista varten ja kivasti katkaisis työpäivän.

Ei ikinä. Ihan kamala malli. Työpäivä ohi vasta joskus illalla.

Vierailija
7/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat lomapäiviä asioiden hoitoa varten.

Vierailija
8/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittaja voi olla näin pihalla perustason oikeuksistaan?

Kysypä neuvoa liitosta.

Vierailija
9/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla lomia on? Ja erikoislääkärille ja hammaslääkärille saa kyllä iltaisnkin aikoja.

Vierailija
10/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusituntinen työpäivä ratkaisisi tuonkin ongelman.

Miten niin, kun niissä virastoissakin olisi kuusituntinen työpäivä.

Vierailija
11/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on siestalla, niin ei kukaan ole palvelemassa.

Vierailija
12/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton yhtälö. Olen yks.pph ja hoidossa neljä lasta 7.30-16.30. On täysin mahdotonta mun saada sovittua itselleni esim hammaslääkäriä, koska neljä muuta työssäkäyvää joutuisivat sumplimaan omat työnsä ja aina on joku kenelle ei käy.

Jos joskus saan sovittua jotain niin näitä vielä perutaan viime tipassa jo sovittuja menoja ja joskus on myös unohdettu, että minulla vaikkapa se hammaslääkäri. Siispä yritän hoitaa pakolliset asiat kesälomalla. Mikä taas joskus vaikeaa koska kaikki paikat kiinni.

Mutta mutta, tykkään työstäni ihan hirveästi, enkä halua vaihtaa muuhunkaan vain sen takia, että virastot eivät ole auki joten näillä mennään.

Vierailija
13/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton yhtälö. Olen yks.pph ja hoidossa neljä lasta 7.30-16.30. On täysin mahdotonta mun saada sovittua itselleni esim hammaslääkäriä, koska neljä muuta työssäkäyvää joutuisivat sumplimaan omat työnsä ja aina on joku kenelle ei käy.

Jos joskus saan sovittua jotain niin näitä vielä perutaan viime tipassa jo sovittuja menoja ja joskus on myös unohdettu, että minulla vaikkapa se hammaslääkäri. Siispä yritän hoitaa pakolliset asiat kesälomalla. Mikä taas joskus vaikeaa koska kaikki paikat kiinni.

Mutta mutta, tykkään työstäni ihan hirveästi, enkä halua vaihtaa muuhunkaan vain sen takia, että virastot eivät ole auki joten näillä mennään.

Lapset tietysti varahoitoon päiväkotiin siksi päiväksi. Vai minne ne menee, jos sairastut?

Vierailija
14/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä voi hoitaa ruokatunnilla liukuvan työajan myötä. Tänään kävin hammaslääkärissä lounastauolla. Tänään tulee miinusta, mutta joku toinen päivä teen tunnit sisään.

Vierailija
15/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla lomia on? Ja erikoislääkärille ja hammaslääkärille saa kyllä iltaisnkin aikoja.

Ei joka paikassa ole yksityisiä hammaslääkäreitä ja julkinen menee kiinni klo 16.

Vierailija
16/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset tietysti varahoitoon päiväkotiin siksi päiväksi. Vai minne ne menee, jos sairastut?

Yksityisellä ei ole varsinaista varahoitoa. Vanhemmilla mahdollisuus viedä varahoitoon päiväkotiin (jos mahtuu ja tämän saa tietää vasta kun tilanne akuutti ja sinne soittaa), mutta se vähennetään minun maksuistani eli kaupungin palvelusetelistä ja vanhemmat sitten joutuvat tämän maksamaan. Eli pahimmassa tapauksessa päiväkodin hoitomaksun sekä minun palkkani.

No en ole vielä ikinä ollut sairaslomalla, vaikka näitä hommia jo yli 10v takana. Pitänee koputtaa puuta.

Vierailija
17/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdottomalta kyllä vaikuttaa -minulle nimittäin. Hienoa että pidät työstäsi.

Saanko kysyä, miten paljon noin pitkistä päivistä ja sitovasta työstä tulee kk palkkaa tilille? 2500-2800€/kk? Vähintään varmaankin.9

Vierailija
18/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdottomalta kyllä vaikuttaa -minulle nimittäin. Hienoa että pidät työstäsi.

Saanko kysyä, miten paljon noin pitkistä päivistä ja sitovasta työstä tulee kk palkkaa tilille? 2500-2800€/kk? Vähintään varmaankin.9

Saan hoitomaksua yhdestä lapsesta 800e/kk ja neljä niitä minulla on. Maksat joka kk yel-maksut itse, sekä ennakkoverot (ne maksan kolme kertaa vuodessa, oma valinta), sekä vastuuvakuutuksen kerran vuodessa.

Vierailija
19/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskussairaalaan? Ei varmasti saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän