Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulospäin energia pakkaukselta vaikuttava voi olla väsynyt

Vierailija
24.09.2021 |

Paljon mediassakin ollut ja kirjankin kirjoittanut aika ison IT yrityksen hr johtaja ilmoitti linkedinissä lopettaneensa hr johtajan työt ja keskittyvänsä kirjoittamiseen puhujana toimimiseen jne ja kertoi että on nukkunut kahdet päikkärit, kotona on vaihtunut rikkinäinen lamppu toimivaan jne...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisness on raakaa nykyään?

Vierailija
2/4 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella työntekijällä ei ole tuota mahdollisuutta. Yleensä isoista tuloista voi kasata sijoituksia ja lainaa saa sijoituksiin kun on isot tulot ja varallisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi. Itse olen pariin kertaan ollut ihan lähellä työperäistä burnoutia. Niin, etten ole enää edes pystynyt tekemään töitäni käytännössä. Mutta olen kompensoinut kyvyttömyyttäni tehdä olemalla ulkoisesti energisempi ja dynaamisempi kuin koskaan. Näin en ole jäänyt kiinni aikaansaavuuden puutteestani, olen paikannut sitä olemalla muka innostuneena suuna ja päänä joka paikassa, ideoiimalla ja innovoimalla tms. Kun ei rasitustilan takia ole oikeasti mitään keskittymistä vaativaa tekemään.

Vierailija
4/4 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin voi. Itse olen pariin kertaan ollut ihan lähellä työperäistä burnoutia. Niin, etten ole enää edes pystynyt tekemään töitäni käytännössä. Mutta olen kompensoinut kyvyttömyyttäni tehdä olemalla ulkoisesti energisempi ja dynaamisempi kuin koskaan. Näin en ole jäänyt kiinni aikaansaavuuden puutteestani, olen paikannut sitä olemalla muka innostuneena suuna ja päänä joka paikassa, ideoiimalla ja innovoimalla tms. Kun ei rasitustilan takia ole oikeasti mitään keskittymistä vaativaa tekemään.

Ymmärrettävää tämän päivän hektisessä kilpailu meininkissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän