Mites toi onnibussi käytännössä toimii?
Siis eikö esimerkiksi Tampere-Helsinki välillä pääse lainkaan matkanvarrella olevilta pysäkeitä kyytiin? Ja vastaavasti eikö se suostu myöskään jättämään matkan varrella oleville pysäkeille?
Kommentit (12)
Niiden nettisivuilla on ne pysäkit missä pysähtyy. Ei niitä montaa ole, ja siis vain näillä pysäkeillä voi jäädä pois/hypätä kyytiin.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:00"]
Niiden nettisivuilla on ne pysäkit missä pysähtyy. Ei niitä montaa ole, ja siis vain näillä pysäkeillä voi jäädä pois/hypätä kyytiin.
[/quote]
No siis niitähän mä sieltä katoin ja ei kyllä näyttänyt, kun lähtö ja päätepysäkin. Kai sitä nyt jostain kohtaa matkanvarreltakin luulis mukaan pääsevän.
Eli siis kohdssa pysäkit kun laittaa lähtöpaikan ja päätepisteen, niin se näyttää kartalta ne eikä mitään muuta, vaikka haun yläpuolella lukee näin;
"Täältä näet tietoa ja kartan jokaisesta pysäkistämme. Valitse valikosta haluamasi reitti nähdäksesi pysäkin tarkat tiedot."
Mitään reittiä se ei siis näytä.
Siellä kaikki tulevat hirmu onnellisiksi.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:07"]
Siellä kaikki tulevat hirmu onnellisiksi.
[/quote]
Missä siellä?
Käsittääkseni tre-hki välillä ei pysähdy matkalla kertaakaan, eli ei pääse kyytiin/pois kesken kaiken.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:09"]
Käsittääkseni tre-hki välillä ei pysähdy matkalla kertaakaan, eli ei pääse kyytiin/pois kesken kaiken.
[/quote]
No voe rähmä :(
Liittyyks tää johonkin lakipykäliin, eli että sillä ei ole oikeus pysähtyä, vai mistä on kysymys?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:09"]
[/quote]
No voe rähmä :(
Liittyyks tää johonkin lakipykäliin, eli että sillä ei ole oikeus pysähtyä, vai mistä on kysymys?
[/quote]
En tiedä mistä johtuu, oletan että lähinnä aikatauluista? Lisäksi nuo eivät esim Tampereen päässä tule keskustaan, ilmeisesti siksi, että ovat niin täynnä.
Soita sinne ja kysy. Itse matkustin muutama viikko takaperin Hki-Oulu välin.
Matkan alussa kuljettaja ilmoitti, että jos haluaa jäädä välillä pois, pitää itse vahtia pysäkki. Että välipysäkkejä ei kuuluteta. Oli yölinja. Eli se bussi ainakin pysähtyi myös välillä.
Soita ja kysy, on niillä puhelinnumero siellä sivulla jossain.
Helsinki-Tampere välillä itse nousin kyytiin tamperetien pysäkiltä, eli pysähtyy se. Yölinjalla tulin takasin ja silloinki pysähty pikalinjan pysäkeillä. piti vaan itse pitää lukua missä jää pois.
Hki-Pori välillä pysähtyy,kun ajoissa painaa stop-merkin.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:09"] Käsittääkseni tre-hki välillä ei pysähdy matkalla kertaakaan, eli ei pääse kyytiin/pois kesken kaiken. [/quote] No voe rähmä :( Liittyyks tää johonkin lakipykäliin, eli että sillä ei ole oikeus pysähtyä, vai mistä on kysymys? [/quote] En tiedä mistä johtuu, oletan että lähinnä aikatauluista? Lisäksi nuo eivät esim Tampereen päässä tule keskustaan, ilmeisesti siksi, että ovat niin täynnä.
[/quote]
Eivät saa ajaa keskustaan mm. Turussa ja Tampereella.
Kato netistä.