Mietitkö miehesi horoskooppia, kun tapasitte?
Kommentit (42)
Mietin ja mies meni mullistustensa mukaan(näin povattiin horoskoopissa) Yhdysvaltoihin asti töihin.
En. En ole koskaan elämässäni, missään tilanteessa, miettinyt horoskooppeja, en omaani enkä toisten.
En. En arvosta horoskooppeihin uskovia.
Silloin kun ei toista tunne niin hyvin niin horoskoopit antavat suuntaa esim,luonteenpiirteistä.Mä ainakin luin tapailuaikoihin melkein joka päivä miehen horoskoopin😅 En kylläkään enää kun ollaan oltu yhdessä 2v.Kyllä ne aika oikeessa silloin oli,oli helpompi ymmärtää toisen sanoja/tekoja.
Kyllä. Ei ihme että meillä synkkasi niin hyvin, ollaan molemmat kaloja, 6 päivää eroa syntymäpäivillä ja sama syntymävuosi.
Hyväksyn vain Oinaat, ne on erittäin seksuaalisia, eli ei jää paikat kylmiksi koskaan. T:N36
Vierailija kirjoitti:
En. En arvosta horoskooppeihin uskovia.
Nyyh mikä menetys. 😢
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kysyy treffeille horoskooppia, se treffi loppui siihen.
Arvostan enemmän älykkäitä naisia kuin tuulitunneleita, joissa viheltää horoskoopit ja tarot-kortit.
Onko löytynyt naista?
En. En mä edes tiedä horoskoopeista mitään, paitsi omastani suunnilleen minkälainen mun muka pitäisi olla.
Olen ollut suhteessa miesten kanssa, joilla eri horoskooppimerkit:
Neitsyt oli tiukkapipo itseään täynnä.
Skorpioni mustasukkainen kaikkitietävä.
Härkä oli ja on skitso.
Nyt ihana vaakamies vuosikaudet puolisona. Hänellä ei ole noita muilla mainitsemiani piirteitä.
En todellakaan. Enkä kyllä vieläkään kymmenen vuoden jälkeen edes muista mieheni horoskooppia. Vaikea kuvitella että edes alkaisin tapailla ihmistä joka laittaa mitään painparvoa horoskoopeille.
N29
Joo, kysyin syntymäaikaa, jotta voin laskea kartan. Miehellä oli kartta ennestään itselläänkin ja kiinnostusta aiheeseen, joten keskusteltavaa riitti aiheesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut suhteessa miesten kanssa, joilla eri horoskooppimerkit:
Neitsyt oli tiukkapipo itseään täynnä.
Skorpioni mustasukkainen kaikkitietävä.
Härkä oli ja on skitso.Nyt ihana vaakamies vuosikaudet puolisona. Hänellä ei ole noita muilla mainitsemiani piirteitä.
oletko horooooskoopiltasi leijona? kuulostat siltä!
On kyllä vihon viimeisin asia, mitä ajattelen ihan kehen tahansa tutustuessa. Joten ei, sillä ei ole mitään merkitystä.
Juu, yhtä paljon kuin miehen sukkien väriä.
Hoh-hoijakkaa....
Mulla on ollut vissiin kaikki merkit edustettuina, eikä niissä ukkeleissa mitään eroa oikein ole.
Höpö höpö-juttuja😄
No en. Sellaiset asiat ei ole mulle tärkeitä. Joskus paljon myöhemmin luin huvikseni jostain kirjasta, että meidän merkit ei sovi ollenkaan yhteen, mutta onneksi en tiennyt sitä silloin (vaikka tuskin olisin välittänytkään). Nyt jo 25 vuotta onnellisesti yhdessä.
Meillä on syntymäpäivissä noin viikon verran eroa, joten tiesin, että mies on vaaka. Me kumpikin ollaan mahdottomia jahkailijoita eikä päätöksiä saada aikaan sitten millään, että sen verran horoskooppi pitää meidän osalta paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
No en. Sellaiset asiat ei ole mulle tärkeitä. Joskus paljon myöhemmin luin huvikseni jostain kirjasta, että meidän merkit ei sovi ollenkaan yhteen, mutta onneksi en tiennyt sitä silloin (vaikka tuskin olisin välittänytkään). Nyt jo 25 vuotta onnellisesti yhdessä.
Vanhemmistani toinen on härkä ja toinen oinas, joten he eivät ainakaan sovi yhteen oman kokemuksen perusteella.
Jos nainen kysyy treffeille horoskooppia, se treffi loppui siihen.
Arvostan enemmän älykkäitä naisia kuin tuulitunneleita, joissa viheltää horoskoopit ja tarot-kortit.