Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden miehen umpikujassa :(

Vierailija
10.11.2014 |

Tapasin kuukausi takaperin erään vuoden itseäni vanhemman miehen baarissa ja sen jälkeen ollaan viestitelty ja nähtykin pariin otteeseen.
Selvinpäin sitten kun mies kävi luonani juttu ei luistanut ollenkaan molempien ollessa hieman ujoja. Tilanne oli jotenkin tosi vaivaantunut ja aattelin jo, että tää oli varmaan sit tässä. Baarissa mies on kuitenkin pienen rohkasun jälkeen aina mitä ihanin eikä vonkaa pelkästään pillua vaikka tilaisuuksia olisi tullut.

Mies on kuitenkin ajoittain hyvin etäinen ja viestiä laittaa pari kappaletta 1-3 päivän välein vaikka itse haluaisin kirjoitella kokoajan. Tähän vielä mainittakoon, että itse jouduin siis tehdä aloitteen viesittelyn suhteen (mies kuitenkin tiedusteli sukunimeäni kaveriltani ja pyysi facebookissa kaveriksi) mutta en oikeen tiedä olisiko tämä tyyppi ikinä laittanut mulle mitään viestiä jos en itse olisi..?

Nyt kuitenkin eräs toinen 4 vuotta minua vanhempi mies on laittanu viestiä ja tän herran kans on jotenkin paljon helpompi keskustella, vaikka ei olla ikinä kasvokkain nähty. Nyt ehdotti tapaamista ja suostuin kahville joku päivä.
Jotenkin tuntuu väärälle, koska ensimmäinen mies on todella kiltti enkä missään nimessä haluaisi loukata, mutta entä jos tän toisen miehen kanssa synkkaa vaan paljon paremmin?

Kysymys kuuluukin, että mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä? Unohtaa tää uusi säätö ja jatkaa vanhan kanssa vai olla hänelle nyt ihan rehellinen ja tiedustella että onko muidenkin tapailu ihan ok vielä tässä vaiheessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa tapailet sitä kakkostakin.
Ite käyn välillä kahvilla/kaljalla yhen mua vähän vanhemman tyypin kanssa. En oo oikeestaa ihastunu vaikka ihan kiva ja hyvännäkönen onki...No tässä viimeks taas kysäsin et onks ollu mittää kenenkää muijan kaa, niin hän ihan rehellisesti vastas, että oli edellisenä iltana nainu yhe muija kaa :)
Mulla ei tuntunu missää vaikka sen kertoki.
Hän kyl viestei laittaa useemmi, ja varmaa haluis tapailla enemmänki....

Vierailija
2/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele sydäntäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!

Vierailija
4/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ongelmaa on kahvilla käymisessä? Ja voihan se kakkonenkin osoittatua jotenkin jäykäksi tyypiksi livenä.

Vierailija
5/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailusi on aika alussa herra A:n kanssa myös (jos kertomasi oli kaikki), joten en näe mitään syytä, miksi et voisi käydä kahvilla herra B:n kanssa. Seurustelu on sitten jo toinen juttu, jossa voi odottaa pitäytymistä seurustelukumppaniin. Mutta ole rehellinen molemmille tässäkin vaiheessa. 

Vierailija
6/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vapaa nainen, menet kahville kakkosen kanssa ja jos tulette juttuun, niin nopeampi ja innokkaampi voittakoon, eli luultavasti kakkonen. Ykkösellä on ollut aikaa riittämiin ja et ole hänelle millään tapaa velvollinen selittelemään tekojasi. Sitä paitsi ei hän kuulosta kovin innokkaalle, joten pistä hänet sivuun jos kakkosen kanssa sujuu. Selitellä ei tarvitse kenellekään, teet vain niinkuin parhaimmalta tuntuu. Älä kutenkaan polta siltoja takanasi kumpaankaan, vaan ole kohtelias miten ikinä valitsetkaan.

Vierailija
7/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt vielä missään umpikujassa ole. Ei se nyt niin vaarallista ole, jos menet yksille treffeille. Sen jälkeen tiedät sitten enemmän.

Vierailija
8/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi molempia ja päätä sen perusteella.

Vierailija
9/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:10"]

Nussi molempia ja päätä sen perusteella.

[/quote]Välillä voi käyttää päätöksenteossa myös yläpäätään, alapäätä ei sinunkaan kannattaisi työntää joka tappiin mitä edessä sojottaa.

Vierailija
10/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kakkosmies on hiljattain vasta eronnut ja kaverin mukaan sillä on vähän "haku päällä" ja jotenkin sainkin niistä viesteistä sellasen kuvan kun käytti ;) -hymiöitä paljon! :-D ja tän ykkösen kans ei olla tohon vielä todellakaan lähetty eikä tota miestä vähän tuntien vielä pitkään aikaan.
Siks vähän epäilyttää että mitä tää kakkonen nyt oikeen haluaa?

ap

Vierailija
11/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis kakkosta?

Vierailija
12/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato nyt vielä.

Vierailija
13/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:46"]Haluat siis kakkosta?
[/quote]

no hehheh olipa taas hauskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme