Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ei koskaan riitele kanssani eikä osoita suuttumusta. Onko normaalia?

Vierailija
23.09.2021 |

Exän kanssa oltiin napit vastakkain milloin mistäkin enkä pidä riitelystä ja exän kanssa jouduin aina vetäytymään pois tilanteesta. En myöskään kokenut luottamusta riitojen jälkeen ja tämä lisäsi exän kierroksia ja uusi riita oli valmis. Nykyisen kanssa olemme olleet naimisissa kohta viisi vuotta kun exän kanssa vain seurusteltiin vaikka ilmaisin haluni mennä naimisiin. Exä vaan venytti ja venytti päätöstä ja vetosi uraan. Nykyinen vaimoni ei koskaan suutu enkä ole koskaan nähnyt vaimoa pahalla tuulella, masentunut ei ole eikä johdu mistään lääkkeistä. Voiko parisuhteet ollakin näin erilaisia toisen kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt vain onnellinen ! Totta vie, voi käydä noinkin hienosti! Muista sanoa vaimollesi, miten hyvä mieli sinulla hänen takiaan on! Muista ostaa joskus kukka ja viedä hänet pieneksi arkiyllätykseksi vaikka kahvilaan!

Vierailija
2/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on samanlainen, 26 v yhdessä ja ei ole riidelty. Mielipiteet eroaa välillä mutta asioista keskustellaan. Ensimmäinen mies oli riidan haluinen alkoholisti ja siinä syy eroon. Nauti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi sisällä saattaa kiehua, mutta hän ei uskalla suuttua. Jos hän ei ole tyytyväinen, niin hän saattaa lähteä yhtäkkiä lätkimään.

Vierailija
4/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän eri mieltä kanssasi mistään tai pitääkö koskaan puoliaan joustamatta

Vierailija
5/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, jos olisi keskusteleva kumppani. Ole onnellinen, mutta älä koskaan pidä vaimoasi itsestäänselvyytenä. Äläkä myöskään tee mitään sellaista, joka turhaan kokeilee hänen rajojaan. Muista käyttäytyä itsekin kuin aikuinen, ettet taannu pikkupojaksi, kuten monilla miehillä tapana on.

Ja se, ettei riitele, ei tarkoita ettei ne sotkut tai typerät sanat tai teot satuttaisi. Toivottavasti osaat kuunnella ja huomioida asiat niin, ettei lopulta toinen vain uuvu.

Ja vielä. Sisällä saattaa kuohua. Ei se näy päälle päin. Olin itse ennen suhteissa juuri sellainen. Nyt räiskyy jo, mutta olenkin onnellisempi, kun kaikkea ei tarvitse padota sisään.

Vierailija
6/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko yllätyksenä että normaalit ihmiset ei huuda eikä riehu? Minulle kävi aikoinaan toisinpäin. Ex oli rauhallinen viilipytty ja hänen kanssaan keskusteltiin asiat. Uusi puolisoni oli rääkyjä. Kehtasi vielä väittää että se on normaalia kommunikointia kun parisuhteessa huudetaan, uhkaillaan ja rikotaan omaisuutta. En ikinä oppinut sille tavalle ja hän pilkkasi minua väittäen että olen epänormaali. Luonnevikainenhan se oli ja koitti kaasuvalottaa minut uskomaan häiriönsä normaaliksi tavaksi elää.

Vierailija
7/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää, jos nykyinen "vaimosi" on Mrs. Fleshlight.

Vierailija
8/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.  Hyvä saalis siis

Vierailija
9/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties haukkunut hälle paljon exääsi että ei uskalla riidellä, koska ajattelee että suhteenne epäonnistuu tai sanotte jotain peruuttamatonta. Mä olin joskus nuorena tuollainen uuden kumppanin kanssa, kun edellisen kanssa oli räiskynyt. Mä koin että mies olisi voinut rikkoa rakkautemme sanomalla pahasti. Hän joskus sanoi tylysti jotain en muista mitä, ja meni vähän henkilökohtaisuuksiin, joten ajattelin olla mahdollisimman kiltti. Ettei vaan pääse sanomaan, olen sen verran kilpaillullinen. Saimmekin hyvän suhteen aikaan mutta tosiaan ero taisi olla samanlainen, että ei oikein saatu sanaa suusta. Olisko ollut kuitenkin niin että ei oikein ihan täydellisesti kemiat toiminut, ja ei oltu oikeita toisillemme vai halusiko mies jättää erossakin " oven raolleen", jos vielä joskus....

Oli kyllä paras ja kunnioittaviksi suhde, kaikki muut on olleet juuri näitä, missä ei ole tullut kunnioitetuksi ja on pitänyt opettaa miehille miten naista kohdellaan ihan miesmiehelle tyylisen tylysti. Toki kadun eroa mutta en elettyä elämää siinä välissä, nuoria kun oltiin. Nyt olisin siinä tasolla, millasta elämää hänkin halusi, siistiä ja tasaista, ehkä vähän tylsääkin.

Vierailija
10/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää, jos nykyinen "vaimosi" on Mrs. Fleshlight.

Olipa hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi