Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailtiin satunnaisesti erään miehen kanssa. Ei ollut mitään vakavaa. Haluan lopettaa mutta miespä ei.

Vierailija
23.09.2021 |

Miksi jää roikkumaan naiseen joka ei hänestä ole enää kiinnostunut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mielenterveysongelmia. Eräs nainen oli samanlainen.

Vierailija
2/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa mitä? Et tapaa etkä vasta viestiin. Seurustelut lopetetaan. Tapailu vain näivettyy, jos ei ole kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurusteltu. Nähtiin silloin kun miehelle sopi. Työ meni kaiken edelle. Itse piti taukoa näkemisessä kauan ja sitten kun halusi tavata en minä enää halunnut jatkaa. Tämä oli ilmeisesti kova kolaus koska sen jälkeen alkoi lähestyä eri keinoin minua. Ap

Vierailija
4/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miten asiat on. Ja tarpeeksi terävällä äänensävyllä.

Vierailija
5/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varuillaan .. Saattaa olla todella mustasukkainen ja omistushaluinen. Voi viedä jopa hengen. 

Vierailija
6/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sellainen mies jota ei jätetä. Ellei hän itse ole jättäjä. Onko ollu jotain tunteita hänellä kuitenkin kun on vaikea irtautua? Ap

Vierailija
7/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä    on parasta  jättää kerralla.  Jos annat yhtää köyttä ja alat selitellä se vaan jatkuu. Sain  kerran nuorena perääni  nuoren  miehen  joka jatkoi yrittämistä aina vaan. Olin kai vain kerran hänen kanssaan ulkona. Ainkin puoli vuotta  kiusasi puhelimella. Se oli lankapuhelin aikaa, eikä  voinut  helpolla estää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän