Tapailtiin satunnaisesti erään miehen kanssa. Ei ollut mitään vakavaa. Haluan lopettaa mutta miespä ei.
Miksi jää roikkumaan naiseen joka ei hänestä ole enää kiinnostunut?
Kommentit (7)
Lopettaa mitä? Et tapaa etkä vasta viestiin. Seurustelut lopetetaan. Tapailu vain näivettyy, jos ei ole kiinnostusta.
Ei seurusteltu. Nähtiin silloin kun miehelle sopi. Työ meni kaiken edelle. Itse piti taukoa näkemisessä kauan ja sitten kun halusi tavata en minä enää halunnut jatkaa. Tämä oli ilmeisesti kova kolaus koska sen jälkeen alkoi lähestyä eri keinoin minua. Ap
Sanot miten asiat on. Ja tarpeeksi terävällä äänensävyllä.
Kannattaa olla varuillaan .. Saattaa olla todella mustasukkainen ja omistushaluinen. Voi viedä jopa hengen.
Ilmeisesti sellainen mies jota ei jätetä. Ellei hän itse ole jättäjä. Onko ollu jotain tunteita hänellä kuitenkin kun on vaikea irtautua? Ap
Ehkä on parasta jättää kerralla. Jos annat yhtää köyttä ja alat selitellä se vaan jatkuu. Sain kerran nuorena perääni nuoren miehen joka jatkoi yrittämistä aina vaan. Olin kai vain kerran hänen kanssaan ulkona. Ainkin puoli vuotta kiusasi puhelimella. Se oli lankapuhelin aikaa, eikä voinut helpolla estää.
Voi olla mielenterveysongelmia. Eräs nainen oli samanlainen.