Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vapaasta suhteesta?

Vierailija
10.11.2014 |

Haluaisin kovasti kuulla muiden kokemuksia vapaasta suhteesta.

Minulla ja miehelläni on nykyän vapaa suhde. Se ei ole ollut sitä suhteemme alkutaipaleesta asti, vaan olemme yhdessä päätyneet siihen ratkaisuun hiljattain. Meillä on yhteinen lapsi ja asumme koko perhe saman katon alla.

Nyrkkisääntönä meillä on se, että kotona emme harrasta mitään seksuaalista vieraiden kanssa, vaan koti on meidän yksityinen, henkilökohtainen "turvapaikka". Lisäksi olemme toisillemme avoimia omista seikkailuistamme, eikä salata mitään toisiltamme. Nämä asiat ovat toimineet hyvin ja meidän parisuhde ja keskinäinen seksielämä toimii tätä nykyä erittäin loistavasti, paremmin kuin koskaan ennen. Nautimme toisistamme ja toistemme seurasta.

Nyt kerron hieman ongelmista. Ongelmista, joita aiheuttavat suhteemme ulkopuoliset tekijät. Oma rakastajani on alkanut epäillä omaa haluttavuuttaan ja stressaa ajatuksesta, että hänessä ei ole miestä minun tarpeisiini. Se on sinänsä hassua, sillä juuri siksi olen hänen kanssaan, että saan häneltä jotain erilaista elämääni. Vaihtelua, piristystä, kokemuksia erilaisesta seksistä ja läsnäolosta.

Mieheni hyvä naisystävä kysyi taannoin, olisimmeko valmis parinvaihtoon hänen ja hänen miehensä kanssa. Itse jäin sulattelemaan asiaa, kunnes kuulimme että he ovatkin nyt eroamassa. Mieheni yrittää parhaansa mukaan olla naisen tukena ja ystävänä. Minusta se on hyvä asia, vaikka varmasti miehelleni hyvin stressaavaa. Heidän eronsa ei johtunut miehestäni, saati minusta.

Olemme alle kolmekymppisiä, ja molempien "rakastajat" ovat yli nelikymppisiä. Ajattelimme, että hieman vanhemmat olisivat tasapainoisempia ja kypsempiä, mutta nyt meistä tuntuu että sormia polttaa. Meillä ei ole useampia partnereita, ja luulen, että nämä ainoatkin on löydetty liian läheltä.

Onko kenelläkään antaa mitään kokemuspohjaista vinkkiä tulevaisuuden varalle? Tai muuten vaan, kertokaa omia kokemuksianne. Olisi mielenkiintoista lukea niitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin aikaisemmin samantapaista avausta avoimen liiton kokemuksista. En saanut kuin yhden ilkkuvan vastauksen. Toivottavasti sinulla on parempi tuuri.

Vierailija
2/2 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tälläisen suhteen ulkopuolinen nainen.
Annan rakastajani elää omaa elämäänsä. En kerro omasta elämämästäni juurikaan mitään. Vain sen minkä katson juuri ja juuri tarpeelliseksi. Kunnioitan heidän suhdettaan. Minulla on omakin elämä. En rasita häntä omilla huolillani tai avaudu omasta elämästäni.
Hänen ei tarvitse tilittää omia tekemisiään minulle.
Olen ns. vakikaveri. Luottamus ja kunnioitus.
Sitä meidän suhde on. Kun tapaamme seksi on mahtavaa...oikeampi termi olisi rakastelu.
Ei olla yhteydessä kuin s- postitse ja sekin tyyliin mitä kuuluu. Ei tekstareita ei puheluita vain siinä tapauksessa että myöhästyy tapaamisesta tai tulee joku este.
Pitää lähellä mutta kuitenkin riittävän kaukana.
Että näin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä