Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla ehdottaa enää suuseksiä yhdellekään naiselle - jäänyt kammo

Vierailija
23.09.2021 |

Kolme kertaa on ollut tilanne että ollaan edetty suuseksiin puolin ja toisin. Ja joka kerta kokemus kamala osaltani. Eikö naiset enää osaa huolehtia hygieniasta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi etsiä naisia jostain muualta kuin lähiöräkälästä.

Vierailija
2/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä välissä elmukelmua...niin sitä aikoinaan lepakoillekin suositeltiin seksitautien pelossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä,yöks 

Vierailija
4/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata harrastaa suuseksiä, jos ei oikeasti tee mieli. 

Vierailija
5/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi etsiä naisia jostain muualta kuin lähiöräkälästä.

No eipä ole tullut käytyä räkälöissä vuosiin. Ihan Tinderistä nämä ovat olleet ja mukavia ja kauniita kaikki. Mutta kyllä tuo hygienianpuute aiheuttaa melkoisen inhotuksen. Ei heille nyt oikein kehtaa sanoa asiasta "hei, sun pillus haisee kuolemalle". Iloisesti tuntuvat ottavat vastaan joten eivät ilmeisesti itse tajua asiaa. ap

Vierailija
7/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan miehissä ja naisissa molemmissa löytyy sellaisia, jotka eivät ymmärrä mitä on intiimihygienia. Voithan itse mennä alas kädellä ensin ikäänkuin hyväilemään ja "ihastelemaan", jolloin näät onko hygienia kunnossa. Jos on ok, niin sitten voit kysyä, että haluaako suuseksiä, jos taas ei mene läpi, niin sitten et ehdota.

Vierailija
8/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää yhdessä suihkussa ensin?

Vierailija
9/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaan miehissä ja naisissa molemmissa löytyy sellaisia, jotka eivät ymmärrä mitä on intiimihygienia. Voithan itse mennä alas kädellä ensin ikäänkuin hyväilemään ja "ihastelemaan", jolloin näät onko hygienia kunnossa. Jos on ok, niin sitten voit kysyä, että haluaako suuseksiä, jos taas ei mene läpi, niin sitten et ehdota.

Tai sitten ehdotat, että otetaanko vauhtia suihkussa, ja itse peset sen värkin hyväilemällä. Muista, että pesu päältä, klitorikselta ja häpyhuulilta. Saippuaa ei saa mennä sisälle asti.

Vierailija
10/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit tarttuu sitten limakalvoille myös suuseksissä. Ihan vain tiedoksi, ettei kannata missä tahansa lipittää.

Vierailija
11/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään ihme ole, että naiset haisevat kuin ruotsalainen hapansilakka. Palstallakin annetaan ohjeeksi välttää saippuan käyttöä peseydyttäessä. Hyi mitä törkymöykkyjä.

Vierailija
12/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulle aina ennen sekstaamista. Rustasta löytyy edullinen Nofo intiimipesuun 400ml n pari euroa.

Vierailija
13/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Ala tehdä tutkimusta aiheesta.

Naisia neuvotaan pesemään "värkkinsä" nykyään pelkällä vedellä, koska jopa intiimialueiden pesuaineet voi horjuttaa "värkin" luontaista bakteerikantaa ja altistaa kaikenmaailman tulehduksille.

Joko neidot ovat pesseet ahkerasti alapäätään pesuaineilla ja sinne on pesiytynyt pesuaineita vastustavia tymäköitä "superpöpöjä" tai sitten he ovat lutranneet palkällä vedellä jolloin...

Suosittelen myös elmukelmua.

Vierailija
14/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vastahakoinen suuseksi sille vastaanottavallekaan mitään herkkua ole. Kyllä sen tuntee jos toista inhottaa. Itse en pysty nauttimaan vastapestynäkään, mikäli huomaan, että toinen osapuoli ei nauti antamisesta.

Vierailija
15/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten olisi suuseksi?"

Ehdottaako miehet nykyään suuseksiä? Yleensä miehet itse vaativat antaa suuseksiä hyvin mielellään, jos tykkäävät myös saada sitä.

Vierailija
16/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yksi haisuli selkeästi kusetti. Oli kertonut ettei hänellä ole lapsia mutta näin kahden lapsen isänä ja aiemmin naimisissa olleena tiedän kyllä millaiseksi naisen alapää voi synnytyksestä mennä. Levitti sen niin näky oli järkyttävä, iso musta löysä lemuava aukko levällään ja sitä pitäisi sitten alaa suulla työstämään. Hyi saatana. ap

Vierailija
17/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yksi haisuli selkeästi kusetti. Oli kertonut ettei hänellä ole lapsia mutta näin kahden lapsen isänä ja aiemmin naimisissa olleena tiedän kyllä millaiseksi naisen alapää voi synnytyksestä mennä. Levitti sen niin näky oli järkyttävä, iso musta löysä lemuava aukko levällään ja sitä pitäisi sitten alaa suulla työstämään. Hyi saatana. ap

Ja sinähän kilttinä poikana työstit 🤭 lisää näitä tarinoita, kiitos!

Vierailija
18/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin hirveä lemu, niin kyseessä voi olla myös bakteeeivaginoosi, joka tarvitsee hoitoa.

Vierailija
19/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se mikään ihme ole, että naiset haisevat kuin ruotsalainen hapansilakka. Palstallakin annetaan ohjeeksi välttää saippuan käyttöä peseydyttäessä. Hyi mitä törkymöykkyjä.

Monet tuntuvat luulevan, ettei saippuaa saa mennä koko vulvan alueelle. Tottakai se toosa pitää pestä päältä kunnolla. Sisälle ei saa saippuaa mennä.

Vierailija
20/36 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap. Se on ihan kauheaa miten jotkut naiset ja miehet edes antautuvat suuseksiin haisevina. Kerran myös itse tämän kokenut. Ei vaan pystynyt jatkamaan ja ihan suututti se ihminen joka ei ollut huolehtinut pesuista ennen sitä. Itse en päästä lähelläkään alakertaa jos tiedän että ei ole puhdasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme