Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kannabiksen käyttäjiä halveksutaan ja vainotaan tälläkin palstalla?

Vierailija
10.11.2014 |

Tuli vain mieleen miksi moni lietsoo sellaista vihaa ja inhoa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole hyväksi

Vierailija
2/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä palsta olisi ollut olemassa vuonna 1960, olisi täällä vainottu homoseksuaaleja koska se on rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä käytti ja aina löytyi mitä parempia perusteita moiselle tavalle. Mulle riittää että se on laitonta ja sen käyttäjä tylsistyy ja aivotoiminta heikkenee. Sen hankkimiseen täytyy olla tekemisissä mitä epämääräisempiin tyyppeihin epämääräisempiin vuorokauden aikoihin. Ja se lemu... Tässäpä näitä syitä. En sitäpaitsi ymmärrä miksi pari saunakaljaa ei riitä rentoutumiseen. V***u mitä p***aa!

Vierailija
4/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50jatkaa: lääkekäyttöön sitä pitäisi ehdottomasti lisätä ja tutkia OIKEASTI sairaiden kohdalla.

Vierailija
5/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää vain se hehkutus ja jauhaminen samasta asiasta. En pidä, että minulle saarnataan kaiken vaaroista, mutten siitäkään, että tuputetaan "hei marihuana on paljon terveellisempää, vittu pitäis laillistaa se on yrtti" ja sitten hetken päästä "kaikki pitäis laillistaa" pakko päästä sekaisin menetelmällä. Joo, ei mua haittaa jos joku kerran hönkäisee ja päättää ottaa chillisti ja relailla, mutta tuo on jo surullista ja säälittävää, kun ainoa toive on saada päänsä sekaisin. KUN HUUMEET ON NIIN KIVOJA, laajentavat mielikuvituksesi rajoja yms. En tiedä, en oikein osaa suhtautua, kun tuttuni on juuri tuollainen surullinen, rasittava ihminen. Mt taustainen vakavasti, pää muutenkin jo sekaisin ja sitten ihannoidaan huumeita, kuinka ne muka parantaisivat kaikki hänen ongelmansa. Elää jossain pinkissä pilvessä naiivisti miettien, kuinka huumeet on niin kivaa ja pelastaa hänet ja tämän maailman. Ei tajua, että entistä syvemmälle hän niiden kanssa vajoaa. Anteeksi eksyin aiheesta, tässä puhuttiin vain kannabiksesta :D 

Lääkekäyttöön kannabista ehdottomasti suosittelisin, niille jotka tarvitsevat. Tuskin tulee ikinä tänne Suomeen, kun nytkään ei saa lääkkeitä ne, jotka sitä tarvitsevat. Morfiinin antoa odotetaan viimehenkäyksille asti, ei määrätä toimivia lääkkeitä mielenterveyspotilaille "kun tässä on riski väärinkäyttöön" ja sitten määräävät neuroleptejä joka vaivaan. Ne kun vasta niin terveellisiä lääkkeitä onkin syödä ja sivuoireille vain nauretaan.

Vierailija
6/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin

Vierailija
7/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:13"]

Narkkarit on luusereita, huumeet laittomia. Kuka on noin kapeakatseinen että ei huomaa että pelissä on muutakin kuin huumeiden käyttäjä.

[/quote]

ja minä en ymmärrä, miksi heihin tuhlataan yhteiskunnan rahoja turhaan hoitoihin. Elämä on valintoja. Narkatkoot itsensä kuoliaiksi ihan vapaasti
[/quote]
niin masentuneet viilteliätkin saavat turhaa hoitoa?? Niinkö?

Vierailija
8/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän neutraalimpaa kommentointia ameriikan länsirannalta. Siellä siis pilven poltto ihan älyttömästi yleisempää ja moni työkaveri poltti ihan päiväsaikaan. Ihan yksi sinkkumies oli sellainen, jonka kämppä oli kliseinen sotkukasa, mutta hänkin varsin pätevä ja hoisi työnsä.
Pari huomiota:
-Idiootitkin luulevat olevansa älykköjä poltellessaan. Ei toimi niin tyhmä kaveri pöllyssä on tuplasti tyhmempi. 
-Laillistumisen (käytännössä laillista tai jopa laillista monessa osavaltiossa nyt) myötä kanssakäyminen luuserimaisten diilerien kanssa on lakannut. Aika kiva. 
-Vaikka ei vedä jatkuvasti hirmu pöllyjä näkee pitkään polttaneiden pään pehmenneen. Harmi. Tämä on ihan selkeä jossain 25+ tyypeissä, jotka polttelevat säännöllisesti. 
- Ei maailman vakavin juttu
- addiktoi kaikesta hippipropagandasta huolimatta
- vertaisin alkoholiin. Kunnon kännit viikolla niin kyllä sekin alkaa viidessä vuodessa näkymään

itse en polttele. Tunnen kuitenkin muutaman jenkin, jotka aika säännällisesti polttvat. Hyvä ystäväni on lopettanut monta kertaa (että sais enemmän aikaan). Hän on vähän hyper ja kokee pilven sitä rauhoittavana. Hyvä isä + luulen itse asiassa että ei polttele nykyisin. 

Vierailija
9/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:10"] 

Tätäkö nistit haluavat. Kohdasta 5min äiti ja isä polttaa huumetta lapsensa lähellä laillisesti Uruguaissa :(

Järkyttävää katsottavaa.

[/quote]

Uih iik, olipa järkyttävää :D. Perustelepas miten tuo poikkeaa vaikka tavallisesta tupakanpoltosta?  Sellaista näkee kuitenkin helposti suomessakin.

Vierailija
10/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:04"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:13"] Narkkarit on luusereita, huumeet laittomia. Kuka on noin kapeakatseinen että ei huomaa että pelissä on muutakin kuin huumeiden käyttäjä. [/quote]   ja minä en ymmärrä, miksi heihin tuhlataan yhteiskunnan rahoja turhaan hoitoihin. Elämä on valintoja. Narkatkoot itsensä kuoliaiksi ihan vapaasti [/quote] niin masentuneet viilteliätkin saavat turhaa hoitoa?? Niinkö?

[/quote]

Hiukan eri asia. Elämä on valintoja. Sen voit valita, käytätkö huumeita, mutta et sitä, masennutko. Jos haluaa narkata, niin annetaan aineita niin, että se taivas aukeaa kunnolla, ettei tarvitse ryöstellä huumeenhimoissa.

Vierailija
11/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:40"]Mä oon nuorena polttanut ehkä 5 kertaa. Aina festareilla. Nykyään tuplamaisteri, hyvä duuni ja oma perhe. Miksi mä en muuttunut tuollaiseksi killisilmäiseksi zombieksi?
[/quote]Koska et polta joka päivä. Kokeilin minäkin vuoden verran mutta en pitänyt siitä jumittamisesta ja muiden ihmisten aliarvioimisesta.

Vierailija
12/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on huomattavasti kannabista vaarallisempi aine. Kannabikseen kukaan ei todistettavasti ole kuollut, sokerin aiheuttamiin sairauksiin sen sijaan kuolee jatkuvasti. Ylipainoiset vankilaan?

Vierailija
13/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 21:40"]Mä oon nuorena polttanut ehkä 5 kertaa. Aina festareilla. Nykyään tuplamaisteri, hyvä duuni ja oma perhe. Miksi mä en muuttunut tuollaiseksi killisilmäiseksi zombieksi? [/quote]Koska et polta joka päivä. Kokeilin minäkin vuoden verran mutta en pitänyt siitä jumittamisesta ja muiden ihmisten aliarvioimisesta.

[/quote] Niin no miksi se oletus on, että kaikki alkavat vetää sitä päivittäin. Kyllä joillekin riittää ne muutamat nuoruuden jutut ja silti siitä "tuotteesta" jää ihan positiivinen kuva, koska sitä ei vetänyt siihen jumittamiseen. Mutta olen huomannut, että Suomessa uskotaan, että yhään mitään et voi käyttää joskus satunnaisesti. Näkeehän sen jo alkoholikeskusteluista.

Vierailija
14/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat ovat totaalisen aivopestyjä.. Ajatteletteko kaikista alkoholinkäyttäjistä, että he ovat kamalia, paskahousuisia pulsuja? Ai ette? No miksi kaikki kannabiksen käyttäjät olisivat hitaita sossupummeja?

Vierailija
15/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on ok. Suosittelen tämän palstan tiukkabipoisille mammoille pajauttelua lämpimästi.

Vierailija
16/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikollisia pitää vainota joka paikassa

Vierailija
17/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä Muuramen psykopaattipedoakin vainota?

Vierailija
18/51 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi kun kyseessä on kuitenkin laiton aine ja sen käyttö on rikos. Harvoihin muihinkaan rikollisiin tai rikoksistaan kertoviin kauhean myönteisesti suhtaudutaan.

Vierailija
19/51 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksin kaikkia päihteiden käyttäjiä. Kuka on voinut edes keksiä niin typerän termin kuin "viihdekäyttö"? Kannabiksen käyttäjä ei vissiin itse ihan tiedä, kuinka typerä hän on aineen vaikutuksen alaisena.

Vierailija
20/51 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eihän niillä käyttäjillä ihan oikeesti iso pyörä pyöri. Kyllä sen huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän