Joulu 2021 OFFICAL
Kommentit (21)
Jouluprinssit!! Etenkin ykkönen!!
Jouluruuista sienisalaatti, rosolli, kalat, mäti ja juustot. Ihanaa kun saa pian alkaa fiilistellä!
Vierailija kirjoitti:
Jouluprinssit!! Etenkin ykkönen!!
Jouluruuista sienisalaatti, rosolli, kalat, mäti ja juustot. Ihanaa kun saa pian alkaa fiilistellä!
Mulla muuten samat herkut paitsi rosolli ei kolahda.
Näin aikuisena joulussa parasta on hyvä ruoka ja yhdessäolo. No ei jokunen lahjakaan pahaa tee, myönnetään.
Ihan samanlainen kuin aiemminkin. Perheen kanssa yhdessäoloa, hyvää ruokaa ja lapset tietysti nyt jo puhuu joulupukista :) lahjoja olen jo alkanut ostelemaan, niin ei tarvitse kiireessä hankkia ja miettiä ehtiikö tilaukset varmasti. Parasta joulussa on kyllä hyvä ruoka ja lasten ilo! Vähän malttamattomana odottelen jo tähtien laittamista ikkunoihin ja muita koristeluja :D
Jouluglogi, joulutunnelma ja joulurauha.
Porsaita äidin oomme kaikki ... * • ♫ ♫ ♫ • *
Taas alkaa lahjastressi.
Mitä kenellekin annetaan lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
"OFFICAL*
Hähä! :DD
Just tätä itekin mietin. Pitäis opetella tuo oikeenkirjoitus ensin. Yhden kirjaimen puuttuminen voi muuttaa merkitystä aika lailla. Vrt. Kuusi vs. kusi.
Aion tilata itselleni paljon lahjoja. Haluan myös saada lahjoja, en vain antaa niitä, joten mikäs siinä sitten, tänä vuonna pidän huolen että saan niitä. Mieheltä saan jonkun kirjan, jonka kerron hänelle ennen joulua tarkasti minkä haluan, enkä halua rasittaa miestä luettelemalla kaiken maailman hajuvesi- ym. lahjatoiveitani, helpompi ostaa itse.
En aio enää antaa joululahjoja sukulaislapsille, jotka eivät kiitä lahjasta (tai ovat moittineet lahjakorttiani huonoksi, kun se on väärään kaippaan). Ei mun oo mikään pakko ostella niille lahjoja! Ihanaa 🙂
Aion ostaa itselleni myös kosmetiikkajoulukalenterin.
Ajattelin tänä vuonna aloittaa joulukoristeiden laiton jo itsenäisyyspäivän tienoilla. Ja hyasintti pitää ostaa ajoissa,viime jouluna ne oli kaikki lopussa.
Kohta saa taas rosollia!!!! Voi kunpa sitä myytäisi ympäri vuoden