Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluksi reissuun; mutta mihin oikein pääsee?

Vierailija
23.09.2021 |

Yritin katsella mihin oikein pääsisi matkustamaan jouluksi. Mikään valmismatka ei tule kysymykseen, koska niitä on vain perinteisiin turistirysiin. Ne eivät nyt kiinnosta ollenkaan.

Suurin osa maista ilmoittaa virallisilla nettisivuillaan, etteivät matkailijat ole vielä tervetulleita.

Oletteko saaneet varattua reissuja jonnekin lämpimään, perinteisten turistirysien ulkopuolelle?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti haluaa matkustaa koronapndemian aikana? Suomessa on jo aika moni rokotettu, mutta kehittyvissä maissa ei juuri kukaan.

Vierailija
2/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti haluaa matkustaa koronapndemian aikana? Suomessa on jo aika moni rokotettu, mutta kehittyvissä maissa ei juuri kukaan.

Mutta kun minä, minä, minä, vaikka olisin koronalinko, niin minä, minä, minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli lausunto siitä, että nyt on hyvä aika matkustaa. Rokotteiden suoja on parhaimmillaan. Myöhemmin suoja laskee, jos uusia rokotekierroksia ei tulekaan.

Vierailija
4/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin

Vierailija
5/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli myöskin reissuun pitkästä aikaa ja olen tutkinut paljon kaukomaiden vaatimuksia. En ole törmännyt vielä yhteenkään kiinnostavaan kohteeseen jossa ei olisi karanteenivaatimusta. Eurooppaan kyllä pääsisi moneen paikkaan pelkällä rokotustodistuksella ja testillä, mutta Eurooppa ei nyt houkuttele yhtään...

Vierailija
6/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin ainakin pääsee. Jos siellä on jo täyttä, kokeile Pohjois-Pohjanmaata, melkein yhtä kylmää ja pimeää eikä takuulla liikaa turisteja.

Vierailija
7/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi vähän tietää että miten kauas voit/ehdit lentää, miten alkeellista tai eksoottista siellä voi olla ja kuinka kauan aiot viipyä?

Vierailija
8/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa saa reissu kestää.

Juuri tutkin esimerkiksi Ranskan merentakaisia alueita. Guadeloupe olisi ollut kiva, mutta siellä on lockdown ja korona jyllää.

Hyvin moneen paikkaan näyttää tarvitsevan rokotusten lisäksi negatiivisen testin ja vielä karanteenin.

AP

Vierailija
9/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi lähteä piakkoin ja olen katsonut Karibian maiden maahantulovaatimuksia. Minnekään niistä ei pääse pelkällä rokotteella ja testillä. St Maarten olisi ollut erityisen kiinnostava, mutta sinne on ihan julmetut vaatimukset, pitää ottaa joku Covid -vakuutus ym...

Vierailija
10/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaako ap matkaliput Pietarin trollitehtaan matkatoimistosta?

Vierailija
11/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi lähteä piakkoin ja olen katsonut Karibian maiden maahantulovaatimuksia. Minnekään niistä ei pääse pelkällä rokotteella ja testillä. St Maarten olisi ollut erityisen kiinnostava, mutta sinne on ihan julmetut vaatimukset, pitää ottaa joku Covid -vakuutus ym...

Arvaatko syyn? Koska eivät halua sinua sinne koronapandemian aikana.

Vierailija
12/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatunturille.

Vierailija
13/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan maat on auki. Itse lähden Portugaliin.

Vierailija
14/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaako ap matkaliput Pietarin trollitehtaan matkatoimistosta?

Ebookersilta ajattelin.

Matkailulle on näytetty vihreää valoa ja haluaisin reissuun.

Vierailija
15/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi vähän tietää että miten kauas voit/ehdit lentää, miten alkeellista tai eksoottista siellä voi olla ja kuinka kauan aiot viipyä?

Saa olla hyvinkin eksoottista. Mihinkään karanteeneihin en kuitenkaan halua.

Vierailija
16/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään Eu:n ulkopuolelle en nyt kyllä lähtisi.

Ei yhtään tiedä mitä tapahtuu tuon viruksen kanssa ja se on vain hetki kun ilmoitetaan että kaikki lennot peruttu.

Kiva jäädä jumiin jonnekin hevonkuuseen viikoiksi/kuukausiksi.

Vierailija
17/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltähän tuo näyttää, ettei Eu:n ulkopuolelle pääse.

Vierailija
18/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. Helin matkat. Sieltä tulee koko ajan sähköpostilistalle mainoksia kaukomatkoista. Tänään mainostivat esim Seychellien matkoja.

Vierailija
19/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltoihin pääsee, Finnairilta tuli just mainosmeili Miamin, Losin ja Nykin lentojen aloituksesta.

Vierailija
20/33 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pimennössä oikein olet? Ns. "koronapassilla" koko Eurooppa auki jo. ja vielä en pidemmälle lähtisi. Nyt jo 3 reissua tulossa puolen vuoden sisään. Meille riittää Espanja, mutta ei mikään Fuengirola todellakaan. Siellä on niin paljon upeita paikkoja mutta suurin osa tunnistaa vain edellä mainitun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi