Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko juhlineet pyöreitä vuosia? 30, 40 , 50, 60 ?

22.09.2021 |

Millä tavalla ja kuinka suurella porukalla? Mitä saitte lahjaksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
2/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut teini-iän jälkeen synttäreitäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotissyntymäpäivää juhlin bilettämällä parhaan ystäväni kanssa. Olin eronnut puolisen vuotta aikaisemmin eli olin sinkku, villi ja vapaa.

40-vuotissyntymäpäivää juhlin silloisen miesystäväni kanssa käymällä ulkona syömässä. Olimme reissussa toisella puolen Suomea, mutta ei vain sen takia.

50-vuotissyntymäpäivää juhlin aikuisen lapseni ja hänen avokkinsa kanssa ulkomailla.

Lahjoja en ole odottanut enkä muista saaneeni minään näistä merkkipäivistä.

Vierailija
4/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, seuraavana on 50-v, jos elossa olen niin lähden kreikkaan, yksin.

Vierailija
5/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kunnon bileet sekä 30v että 50v. Vieraita 30-40. Vuokrasin tilat. Juomat Tallinnasta. Ruuat talkoilla yhden ammattilaisen avulla. Tuttu DJ pitämässä discoa. Lahjoina esim. shampanjaa, lahjakortteja, osa antoi ihan rahaa (en ollut toivonut mitään). Hyvät bileet! Ihanat muistot!

Vierailija
6/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotissynttäreitä yökerhossa noin 20 kaverin kanssa.

40-vuotissynttäreille varasin juhlatilan noin 30 kavereille, ruokaa ja virkokkeita.

50-vuotissynttärit muuttuivat ensi vuoden 51-vuotissynttäreiksi koronan takia. Vuokraan ratikan, huviveneen tai jonkun muun kulkupelin kavereilleni.

Vierailija
7/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotisbileet taisi olla exän kanssa yhdessä, kun reilu kuukausi synttärien väliä.  40 ja 50 v synttäreitä juhlittiin miehen ja lapsen kanssa ihan vaan käymällä syömässä ja 40-vuotislahjaksi sain työkavereilta jotain hassuja koriste-esineitä, humppamusiikkia ja muistaakseni viskipullon.  50-vuotislahjaksi  ostin itse itselleni kalliimmanpuoleisen korun enkä sanonut asiasta kellekään

Vierailija
8/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30: pienet yllätysjuhlat puistossa

Vierailija
9/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin 40-vuotissynttärieni kunniaksi pienet bileet, mutten kertonut että ne oli synttärijuhlat. Ajattelin, että ne kyllä tajuu jotka tajuu. Eikä kukaan tajunnut! Siis kukaan, yksikään mun kymmenistä kavereista ei älynnyt, että mulla oli synttärit.

Vierailija
10/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eikä mies ole, siis juhlinut synttäreitä muuta kuin toisiamme muistettu aikalailla. Mies on minua muutaman kuukauden vanhempi niin mietin että viisikymppiset olisi sellaiset että voisi ehkä pitää yhdessä? Kun tulis yhdessä 100 vuotta? Vai onko se hyvän tavan vastaista, pitääkö pyöreät juhlia ominaan?

Vierailija
11/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestin 40-vuotissynttärieni kunniaksi pienet bileet, mutten kertonut että ne oli synttärijuhlat. Ajattelin, että ne kyllä tajuu jotka tajuu. Eikä kukaan tajunnut! Siis kukaan, yksikään mun kymmenistä kavereista ei älynnyt, että mulla oli synttärit.

Tajusko ne myöhemmin?

Vierailija
12/12 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eikä mies ole, siis juhlinut synttäreitä muuta kuin toisiamme muistettu aikalailla. Mies on minua muutaman kuukauden vanhempi niin mietin että viisikymppiset olisi sellaiset että voisi ehkä pitää yhdessä? Kun tulis yhdessä 100 vuotta? Vai onko se hyvän tavan vastaista, pitääkö pyöreät juhlia ominaan?

Tuo on ihan kiva juttu, meilläkin exän kanssa oli 30-vuotissynttärit yhteiset kun niin samanikäisiä oltiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän