Masentuneena ei heru tukea edes puolisolta
Olen todella masentunut ja kaipaisin puolison tukea. Useinmiten mies vain pakenee paikalta ja sulkeutuu itsekin. Olen pyytänyt, että pitäisi sylissä tms, mutta ei. Jättää yksin ja touhuaa omiaan. Uin niin syvissä vesissä tämän masennuksen kanssa yksikseni, että tunnen usein hukkuvani. En jaksa pitää kehenkään yhteyttä edes vaan haluaisin vain nukkua.
Miten te muut masentuneet jaksatte?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei voi pelastaa sua masennuksesta. Vaikka saisitkin silittelyä ja lohtua, niin se ei ole se mikä sut sieltä suosta vetää ylös. Sun pitää itse tehdä konkreettisia ja isoja prosesseja, joilla saat pelastettua itsesi.
Mitään prosessia ei kuitenkaan voi läpi käydä yhdessä yössä ja siksi menee pitkä aika toipumiseen. Joudut etenemään pienin askelin ja pienillä teoilla, ainakin alkuunsa.
Kun olet ottanut päämääräksesi kasvaa ja kehittyä ihmisenä ja ennen kaikkea selviämään hengissä, suunta ei ole kuin ylöspäin.
Ymmärrän tämän jo täysin. Siksi olenkin tässä pakkailemassa kamoja ja lähdössä. Ap
Ehkä miehesi viettää aikaa brasilialaisen kullankaivajan kanssa Bolgonassa. Bolognassa on brasilialaisia naisia, jotka metsästävät suomalaisia miehiä eivätkä pysähdy mihinkään tuhoamaan ihmishenkiä.Tamperissa on perheitä, jotka tällainen brasilialainen on jo tuhonnut.
Vierailija kirjoitti:
Pää kiskoille. Veturi alentaa kallonsisäistä painetta ja masennus katoaa yhdessä purskauksessa kuin tuhka tuuleen.
Kyllä se on netissä helppo ilman nimeä niin reteesti kehottaa toista pistämään pää kiskoille. Todellisuudessa et ikinä kehtaisi sanoa tuota toiselle ihmiselle päin naamaa. Tuollaiset netti-isottelijat ovat kaikkein suurimpia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää kiskoille. Veturi alentaa kallonsisäistä painetta ja masennus katoaa yhdessä purskauksessa kuin tuhka tuuleen.
Kyllä se on netissä helppo ilman nimeä niin reteesti kehottaa toista pistämään pää kiskoille. Todellisuudessa et ikinä kehtaisi sanoa tuota toiselle ihmiselle päin naamaa. Tuollaiset netti-isottelijat ovat kaikkein suurimpia luusereita.
Juuri näin! Edes sen vertaa ihmisyyttä ei löydy, että pysähtyisi miettimään sitä, jos joku itselle tärkeä ihminen masentuu ja joku sattuu väärällä hetkellä antamaan samanlaisen kehotuksen.
^ja näin sanoo ihminen joka ei ole elämässään sairastunut masennukseen