Oletko jo kyllästynyt maskien käyttöön?
Onko sitä pidettävä vielä niin kauan kunnes koko maailma on rokotettu vähintään kaksi kertaa?
Ja siihen menee vuosikausia. Kun lasketaan Afrikka mukaan.
Kommentit (23)
En ole kyllästynyt. Maskilla saan rumat kasvonpiirteet piiloon, olo on esim kaupassa käydessä vapautunut, kun ei tarvitse pelätä että kukaan tuijottaisi rumia kasvojani. Voisin pitää maskia julkisilla paikoilla vaikka koko loppuelämäni.
Olen kyllästynyt, Olen sitä käyttänyt töissä päivittäin jo yli vuoden.Enkä siis ole edes hoitoalalla, enkä kaupan alallakaan, mutta oma työnantaja on vaan päättänyt, että maskia käytetään ja sen käyttö on pakollista. Vapaa-ajalla käytän maskia bussissa, kaupassa, kirjastossa jne. yleisissä sisätiloissa. Se ei niinkään ärsytä, ainoostaan tuo työpaikan pakokäyttö on aika puuduttavaa esim. kymmenen tunnin työpäivinä, joita niitäkin mulla on. Joskus töiden jälkeen särkee päätä,mikä johtuu siitä maskista. Samoin korvantakuset ovat ihan vereslihalla. Mutta minkäs teet, pakko mikä pakko..
Kyllä! Pidän niitä töissä sekä lähes koko valveilla olon ajan. Perheenjäsenelläni on vakava syöpä ja teen lähityötä. Minä, jos kuka inhoan maskeja, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa niiden pitämistä. Voin kertoa, että kirurgin maskin pitäminen on lastenleikkiä ffp2- maskin pitämiseen!