Onko muita, jotka eivät pidä sushista, kiinalaisesta ja thaimaalaisesta ruoasta?
Kommentit (28)
Thaimaalaista ruokaa en muista maistaneeni, mutta raakaa kalaa en suostu edes maistamaan, ja kaikki näkemäni kiinalainen on limaista mössöä. Kyllä ruoasta pitää nähdä ja maistaa, mistä se on tehty.
Sinä saat ap syödä nakkeja ja ranuja. Muista pyytää lasten lista ravintolassa.
Ei, juuri hain erinomaisesta sushiravintolasta itselleni illallisen ja söin vatsan täydeltä. Palan painikkeeksi join hyvää Rieslingiä.
Kallista, mutta elämä on.
En tykkää yhtään. En merenelävistäkään.
Oulussa ainakin kaikki syö tummien miesten pizzoja ja kebabbeja. Aasialaisten tekeleitä ei täällä arvosteta.
En ole juuri kokeillut, jotain valmisruokia vain tai ateria-aineksia, ja omatekoista sushia. Ravintoloissa en ole syönyt.
Sushi ei oikein tunnu olevan mun juttu, vaikka syöhän sitä vähän. Raakaa kalaahan siinä ei ole pakko olla, enkä sellaisia ole vielä maistanutkaan.
Jotain thai curryjä olen tehnyt, mutta siinä maustetahnassa on joku maku joka minulla tökkii.
Hapanimeläkastike taas on älyttömän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei, juuri hain erinomaisesta sushiravintolasta itselleni illallisen ja söin vatsan täydeltä. Palan painikkeeksi join hyvää Rieslingiä.
Kallista, mutta elämä on.
Kokeile Grüne Veltlineriä sushin kaverina. Minusta se on Rieslingiäkin parempi siinä ammatissa.
Mitä thairuokaan tulee niin kautta linjan kyllä kiitos, Kiinassa olen ollut työreissuissa niin paljon että on tullut tutuksi eri alueiden keittiöt. Melkein kaikki on ollut hyvää tai vähintään syötävää, mutta elävältä syötäviin katkarapuihin minä vedän rajan.
On. Ovat mauttomia. En ole ikinä tajunnut mikä ihmisissä viehättää kuivassa ruuassa mistä puuttuu maut.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa ainakin kaikki syö tummien miesten pizzoja ja kebabbeja. Aasialaisten tekeleitä ei täällä arvosteta.
Saattaapa pitsalätyistä löytyi tummia ihokarvojakin.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaalaista ruokaa en muista maistaneeni, mutta raakaa kalaa en suostu edes maistamaan, ja kaikki näkemäni kiinalainen on limaista mössöä. Kyllä ruoasta pitää nähdä ja maistaa, mistä se on tehty.
Mitä sä höpötät raa'asta kalasta? Jos sushia tarkoitat, niin sinulla on termit hukassa. Sushissa voi olla raakaa kalaa, kuten voileivällä voi olla makkaraa. Mutta sushissa ei aina ole raakaa kalaa. Jos tarkemmin katsoisit sushia, niin siitä NÄKEE, "mistä se on tehty".
Vierailija kirjoitti:
On. Ovat mauttomia. En ole ikinä tajunnut mikä ihmisissä viehättää kuivassa ruuassa mistä puuttuu maut.
Pyydä äitiä tekemään läskisoosia ja rössypottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä äitiä tekemään läskisoosia ja rössypottua.
Ne sentään maistuu joltakin eikä ilta mene oksentaessa niiden syönnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä höpötät raa'asta kalasta? Jos sushia tarkoitat, niin sinulla on termit hukassa. Sushissa voi olla raakaa kalaa, kuten voileivällä voi olla makkaraa. Mutta sushissa ei aina ole raakaa kalaa. Jos tarkemmin katsoisit sushia, niin siitä NÄKEE, "mistä se on tehty".
Sinä taas et selvästi tiedä, mitä "termi" tarkoittaa.
Sushissa on raakaa kalaa, muita mereneläviä ja maallakin kasvavaa ja kävelevää, mutta yleistän sen koko sotkun raa'aksi kalaksi. Sushi näyttää rumalta ja haisee pahalta. Ja ihan yhtä rumalta näyttävät ihmiset, jotka kauhovat ja koukkivat sitä suuhunsa niin, että leukakin kastuu.
Minä. Ja tunnen nuo keittiöt jotenkin, kaikissa maissa käynyt useamman kerran. Mutta ei vaan uppoa. Japanilainen nyt sushia lukuun ottamatta on ihan ok. Ylipäätään riisi ei kuulu lempiruokiini missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas et selvästi tiedä, mitä "termi" tarkoittaa.
Sushissa on raakaa kalaa, muita mereneläviä ja maallakin kasvavaa ja kävelevää, mutta yleistän sen koko sotkun raa'aksi kalaksi. Sushi näyttää rumalta ja haisee pahalta. Ja ihan yhtä rumalta näyttävät ihmiset, jotka kauhovat ja koukkivat sitä suuhunsa niin, että leukakin kastuu.
Sushissa ei ole raakaa kalaa jos teet/tilaat sushia jossa ei ole raakaa kalaa. Yleistätkö siis esim. avokadosushinkin raa'aksi kalaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallista, mutta elämä on.Kokeile Grüne Veltlineriä sushin kaverina. Minusta se on Rieslingiäkin parempi siinä ammatissa.
Mitä thairuokaan tulee niin kautta linjan kyllä kiitos, Kiinassa olen ollut työreissuissa niin paljon että on tullut tutuksi eri alueiden keittiöt. Melkein kaikki on ollut hyvää tai vähintään syötävää, mutta elävältä syötäviin katkarapuihin minä vedän rajan.
Kyllä, sopii hyvin. Tällä kertaa oli Reverchon Saar Mineral Riesling Feinherre auki jo valmiiksi, joten sitä join.
Sashimin kanssa juon mieluiten Muscadetia.
Vierailija kirjoitti:
Mauttomia ja kuivia? Onpa omituinen mielipide. Varsinkin kiinalaisessa ja thaimaalaisessa on reippaasti enemmän makua kuin perinteisessä suomalaisessa joka on maustettu suolalla ja pippurilla. Eihän siinä mitään jos ei tykkää, mutta mauttomuus on kyllä täysin väärä sana.
Ei