Sitten kun Ellun aika loppuu. ..
Voitteko kuvitella että Englannissa postimerkit muuttuvat niin että niissä on Charlesin kuva. Samoin uusissa seteleissä ja kolikoissa tulee olemaan Charlesin kuvat. Ja "God save the King"
Mitä muuta?
Kommentit (30)
Kaikki mikä on "Her Majestys" On "His Majestys", esim. Monet virastot.
Btw, rahat ja postimerkit menevät uudestaan vaihtoon, jos Williamista joskus tulee kuningas.
Toivottavasti hypätään suoraan Williamiin, sinnittele Ellu!
Sitten Charlesin syntymäpäivää juhlitaan koko maassa ja Commonwealthissa!
Ei se vaadi kovin suurta kuvittelua, mutta onhan se iso muutos, kun Ellu 70 vuotta on hallinnut. Kansainyhteisö tulee joltain osin hajoamaan sillä Charles ei ole samanlainen yhdistävä voima kuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Näin tehdään vain jos Charles kuolee ensin.
Jos elää niinkuin äitinsä, 102 v. niin on vielä 7v vallassa. Minä kerkeän kuolla ennen sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän tässä toivotaan.
Postimerkkeihin ja muihin laitetaan tampax. Jonnet ei muista jne.
Oltiin varmoja et Philip elää 100 v. 2 kk jäi vaille . Se oli Kreikasta . Olisko mahdollista rakentaa viking aikainen laiva ravintolaksi Harald nimellä. Onnea vaan heille kaikille. Muistakaa että Luojan maailmassa paha saa lopulta palkkansa ettei kannata pahaa tehdä oman itsensä takia. Tuli mieleen Jeesus ja taivas.
Vierailija kirjoitti:
Jos elää niinkuin äitinsä, 102 v. niin on vielä 7v vallassa. Minä kerkeän kuolla ennen sitä!
Minkä ikänen oot?
Kauheesti väärennettyjä tietoja ja väärinkäsityksiä noin yleisesti .
Jos Ellu elää satavuotiaaksi niin kuka sille lähettää sen perinteisen onnittelukirjeen jonka kuningatar on aina lähettänyt kaikille jotka täyttävät 100 v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen oot?
Ei ikäni vaan sairauteni...
Vierailija kirjoitti:
Postimerkkeihin ja muihin laitetaan tampax. Jonnet ei muista jne.
Olipa kerran prinssi joka tahtoi olla tamppooni, mutta hänestä tulikin kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pöllöpää toivoo toisten kuolemaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pöllöpää toivoo toisten kuolemaa?
En minä ainakaan koska C. kuninkaana tulee olemaan niin huvittava etten tahdo missata!
Vierailija kirjoitti:
Satavuotiaassa hallitsijassa ei ole kyllä mitään järkeä. Sen ikäisellä kognitiivinen puoli ei enää ole nuorempien tasolla, ja parhaimmassakin tapauksessa päätökset joko lykkääntyvät tai siirtyvät väärille ihmisille. Ja tiedän, ettei Britannian hallitsija ole poliittinen johtaja, mutta kyllä hän silti edelleen päättää yhdestä jos toisesta asiasta, kuten vaikkapa omaisuudestaan.
Sivistysmaissa kuten Hollannissa hallitsija jää eläkkeelle sopivaksi katsomassaan iässä, noin 70-vuotiaana. Samalla pääsee jälkeläinenkin töihin parhaassa iässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen oot?
Ei ikäni vaan sairauteni...
Mitä sie sairastat?
Toivottavasti C lähtee ensin.