Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha - en ostanut miehelleni MITÄÄN isänpvlahjaa.

Vierailija
08.11.2014 |

Hän on niin pilannut juomisellaan monta äitienpäivää. Esim. viimeksi tissutteli pari pv ennen ja äitienpäivänä jo heti aamusta korkkasi, käyttäytyi silleen ikävästi mua kohtaan, tympeästi ja vittumaisesti, ja jos jotain sanon (tietysti vähän pahastuneena), saa siitä vaan lisälöylyä touhuunsa.

En saanut mitään kahvia, kukkai, lahjoja, mitään huomiointia viime(kään) äitienpäivänä...

Oisko ollut edellisvuonna, kun hänen äitienpvlahja minulle oli se että siivosi kissan kakan lattialta. (Ei siis ollut ostanut / varannut mitään, kai se oli samaa vittuilua silloinkin, no sitten kun teki päivän aikana tuon pienen homman niin sanoi että "tää voi olla sun äitienpäivälahjasi".)

Eli joo en nyt ostanut hälle MITÄÄN. Tosin hän on nyt ollut n. 1-2 vk melko juomatta ja jonkinlainen hoidontapainen aloitettu, ja on nyt suht ok.

En myöskään ajatellut noteerata MITENKÄÄN koko isänpäivää, mutta koska pyysin oman isäni syömään, niin sitten tänään tietysti ostimme yhdessä pihvejä ym. herkkuja huomiseksi. Ja ostin OMALLE isälleni pienen isänpvlahjan, miehen nähden siis.

Hän ei vielä tiedä ettei huomenna saa minulta mitään...

Joo tiedän että olen katkera pikkumainen kostonhimoinen ämmä tässä kohtaa, mutta olen niin monta kertaa joustanut ja antanut anteeksi ja ja ja... että nyt on pakko saada edes pienet kicksit tästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ilm. ei

Vierailija
2/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vaan otsikon, mutta eihän miehesi ole isäsi. Kyseessä kun on ISÄNpäivä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä edes olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa...

Vierailija
4/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta ei käy ilmi, onko miehesi isä? Sinun isäsi hän ei ainakaan ole, joten mikä oli pointti?

Vierailija
5/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:06"]

Jutusta ei käy ilmi, onko miehesi isä? Sinun isäsi hän ei ainakaan ole, joten mikä oli pointti?

[/quote]

On se isä.Eli ihan lasten takia olisi kaunis "perinne" tehdä äitien/isänpäivästä joku pieni erikoisempi päivä.

Osin myös siksi pyysinkin oman isäni kylään.

Vierailija
6/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:03"]

Miks ihmeessä edes olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa...

[/quote]

Kuule hyvä kysymys..!! Kyllä tässä on ollut / on osin vieläkin lähtö niin lähellä...

ap

Vierailija
7/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö, tietenkään et anna isänpäivälahjaa miehellesi. Isänpäivälahja annetaan isälle, jokainen siis omalleen. Sun miehellesi lahjan antavat teidän lapset. Mukavaa päivää, ainakin oma isäsi ansaitsee kivan juhlan!

Vierailija
8/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en minäkään ostanut miehelleni mitään, ei ole minun isä. 

Vierailija
9/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saannin jälkeen oon hankkinut miehelleni aina isänpäivänä jotain pientä. Lapset tekee kerhossa jotain tai sitten askarrellaan kotona. Musta on kiva, että muakin huomioidaan äitienpäivänä ja tuon oman antamisen koen lasten isää kohtaan lähinnä huomionosoituksena sitä kohtaan, että on hyvä isä.

Vierailija
10/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:25"]

Lasten saannin jälkeen oon hankkinut miehelleni aina isänpäivänä jotain pientä. Lapset tekee kerhossa jotain tai sitten askarrellaan kotona. Musta on kiva, että muakin huomioidaan äitienpäivänä ja tuon oman antamisen koen lasten isää kohtaan lähinnä huomionosoituksena sitä kohtaan, että on hyvä isä.

[/quote]

Joo mun mielestä on kanssa kaunis tapa, etenkin niin kauan kuin lapset on niin pieniä, etteivät voi mitään varsinaista itse hankkia, toki on ne pv-kodissa askarrellut pikkulahjat. Mutta esim. pikkukoululaisen koulussa ei enää askarellakaan.

Eli mielestäni olisi kiva tapa lasten kanssa yhdessä hommata lahja, valmistella jotain herkkuja jne., lapsetkin rakastaa tällaista jännittävää antamista ja puuhaamista, ja oppisivat siinä itse perinteen.

Mutta ei sitten meidän perheessä... kun eivät äitienpäiväksi laita ja äitienpv on sitä että äiti nieleskelee itkua... ja lapset varovasti tuo lahjansa...

Itse tietysti voisin pahan kierteen katkaista ja olen sen ennen tehnytkin (en muista enää viime vuodesta, silloin vissiin taisin kanssa vähän olla matalalla profiililla),mutta enää jaksa, hänen suhteensa.

Voi olla että pettyy, kun hän nyt kuvittelee tsemppaavansa ja yrittävänsä tuon alkoholiongelmansa kanssa pärjätä ja parantaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme