Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvilalle nimeksi Villa Ebolandia - mitä mieltä

Vierailija
08.11.2014 |

Hei kanssasisaret. Olen urallani menestynyt, suunnattoman kaunis nuori nainen, vaaleat pitkät paksut hiukset, rinnat kiinteät pystyt (aidot) dd-kupit, pituutta 175 cm. Sääreni ovat pitkät, olen  hoikka sporttinen jne. Olen myös fiksu ja varakkaasta perheestä.  Minulla on kokoelma Chanelin, Celinen, Louis Vouittonin laukkuja. Niille on kokonaan oma huone.

Mieheni on 182 cm pitkä, sporttinen tumma, komea, hyvin rikas, yksi Suomen rikkaimmista miehistä, aviomiehen suvun vaakuna löytyy myös Ritarihuoneesta (fiksuimmat tietävät, mitä tarkoitan *silmänisku*).

Asumme Eirassa, kakkosasuntomme on Westendissä ja kesämökkimme Inkoossa. Nyt olemme rakentaneet uuden ihanan 3000 000 euroa maksaneen huvilan Kirkkonummelle. Mietimme nimeä uudelle residenssillemme. Nyt kysynkin teiltä rakkaat kanssasisaret, mitä mieltä olette residenssimme nimiehdotuksesta, Villa Ebolandia. Ai niin, kysykää mitä haluatte.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua niihin mielenterveydellisiin ongelmiisi jotka laittavat sinut kirjoittamaan noin paskoja juttuja nettipalstalle.

Vierailija
2/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa nyt taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lyhyenläntä mies sulla. Kyllä miehen vähintään 189cm pitkä pitää olla.

Vierailija
4/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihan vaan pelkkä Ebola? Tuo landia on jotenkin tökerö.

Vierailija
5/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korni ja mukahauska, aivan kuten tämä aloituskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme