Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trustbuddy pikavippi kokemuksia

Vierailija
08.11.2014 |

Onko teillä kokemuksia tuosta Trustbuddy pikavippipalvelusta? Kuinka nopeasti sieltä pitäisi tulla lainapäätös ja rahat tilille? Onko se ihan luotettava?

Tein sinne tiin ja hain lainaa noin tunti sitten, eikä ainakaan vielä ole kuulunut mitään. Eikös noi pikavipit tule yleensä ihan parissa kymmenessä minuutissa? En ole ennen käyttänyt pikavippipalveluita niin en ole ihan varma. Luulin, että rahat tulee heti koska tarvitsisin ne myös heti :(

Ja en kaipaa mitään moraalisaarnaa raha-asioiden kusemisesta, kyse ei ole mistään sellaisesta tällä kertaa. Minulla on jo kyseinen rahasumma olemassa, ja aion maksaa tuon vipin heti tänään pois, kunhan he vaan maksaisivat sen ensin minulle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeks, mikäs järki tossa nyt on? :o

Vierailija
2/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 13:55"]

Minulla on jo kyseinen rahasumma olemassa, ja aion maksaa tuon vipin heti tänään pois, kunhan he vaan maksaisivat sen ensin minulle.

[/quote]

Täh? Mikset käytä sitten näitä rahoja jos on jo olemassa ja saa tänään käyttöönkin? Tulee vaan pikavippifirman käsittelykulut päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta ensimmäinen laina on kuluton, jos sen maksaa heti pois, eli ylimääräisiä kuluja ei pitäisi tulla.

Rahat ovat sellaisella tilillä johon ei ole tällä hetkellä olemassa korttia (ainoastaan nettipankkitunnukset), eli en saa nostettua niitä käteiseksi enkä voi tietenkään maksaa kortillakaan, koska sitä ei ole. Pikavipin otin (yritin ottaa/odotan että se tulee?) sellaiselle tilille mihin minulla on kortti. Maksaisin sen siis pois tuolta tililtä missä on rahaa. Käytännössä siis olisin tekemässä tällä tavalla tilisiirron tililtäni toiselle, mutta kun ovat eri pankeissa niin rahat eivät siirtyisi viikonloppuna.

Vierailija
4/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliasuudesta kysyn, että saitko mitään vastausta tuolta?  Itse tein tänään vastaavan hakemuksen ja vastausta odottelen.  Yhden kysymyksen tein chatin kautta ja siihen sain heti vastauksen.  Mutta lainapäätöstä ei vaan kuulu.

5/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös kokeilla tuo lomaraha.net - joku uusi palvelu missä aikaisemmin on myönnetty lomarahoitusta mutta nykyään myöntävät kaikkeen muuhunkin (myös yhdistelyyn)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi