Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahistaa! Avioliitto natisee liitoksistaan perustamani yrityksen takia, kummasta luovun???

Vierailija
02.09.2006 |

Mies ei voi käsittää, ettei 5kk toimineesta yrityksestä voi nostaa itselleen palkkaa. Saan vaivaisen starttirahan, jolla maksan lasten hoitomaksut. Kestän kyllä itse epävarmuutta ja olisin valmis säästötoimiin, mutta mies painostaa kuin hullu ja elelee yhtä leveästi kuin silloin, kun minäkin tienasin yli 2000e/kk nettona. Lainanlyhennyksiä ei suostu pienentämään, niitäkin menee 850e yhden ihmisen palkasta. En tiedä, mitä tehdä. olen niin väsynyt jatkuviin rahariitoihin. Saisin helposti työpaikan, mutta en haluaisi noin vain luovuttaa. Lapsetkin joutuisivat olemaan paljon enemmän hoidossa. Jos teillä ei ole neuvoja antaa, niin sanokaa edes mielipiteenne! Olen ihan hukassa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että mies ei tajua kannustaa sinua oman yrityksen pitämisessä.

se on hienoa että joku uskaltaa yrittää, älä luovuta.

Miksi mies ei voi tukea sinua?

eihän sen säästölinjan tarvitse olla lopullista, toivottavasti.

Vaikea se olis noiden kahden välillä valita jos sinun yritys on sinun unelma joka on toteutunut.

ja lapsetkin saa olla enemmän kotona? oliko niin?

mutta eikai sitä erotakaan tuon takia kannata...

pystyttekö puhumaan vai riitelettekö asiasta?

Vierailija
2/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että saan sen toimimaan, mutta vaikeaa se on, kun noin kahden viikon välein mies saa paniikkikohtauksen rahan takia. Nää hepulit vetää jotenkin maton jalkojeni alta ja keskittyminen herpaantuu. Tekis mieli lähteä läiskimään, kun ei saa mitään tukea, paitsi taloudellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on ihan realistinen aika saada se firma pyörimään.

Minä miettisin ensin itse tykönäni ihan paperin kanssa plussat ja miinukset ja laskisin myös paperille selkeät luvut, miten selviäisitte,

jos et nosta rahaa firmasta niin ja niin pitkään aikaan.

Sitten pyytäisin mieheltä kanssa aikaa käydä tilanne selkeästi ja rauhallisesti faktojen kanssa läpi ja perustelisin selkeästi hänelle, miksi firma on itselleni niin tärkeä, jos se todella sitä on.

Vierailija
4/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottamiseksi. Siis jos olet varma yrityksesi menestyksestä.

Riski on aina riski ja tässätapauksessa se on sinun omasi, älä pistä maksumieheksi miestäsi jos itselläsi on mahdollisuus tienatakin.

Jokupäivä voit yllättää miehesi ja lähteä vaikka parin viikon Karibian lomalle lasten kanssa ja jätät riskinottoon haluttoman miehesi kotiin tai sitten makselet häntä koipien välissä tätä lainaa tms pois.

Sitä se yrittäminen on.....

harmi vaan kun ette ole ajatuksissanne kimpassa miehesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi