Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksavat Eija Rasinmäen matot kirpparilla ja käytettynä?

Vierailija
02.09.2006 |

Mulla on Rasinmäen sinisävyinen puuvillaräsymatto kokoa 140 x 200, olen saanut sen lahjaksi joku vuosi sitten. Just nyt mulla ei ole käyttöä sille, ja eräs kaverini haluaisi ehdottomasti ostaa sen. Mulla ei ole mitään mielikuvaa paljonko tällaisista käytetyistä matoista maksetaan, toisaalta en nyt ihan ilmaiseksikaan viitsisi antaa koska matto on kuin uusi ja pesty yhden kerran ja sen jälkeen laitettu puhtaana varastoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mattoa, ja toinen maksoi 20 e ja toinen15e. ja hemmetin halpoja olivat!!

katsoppas net-anttilan sivuilta niiden oikea hinta.. ei oo ihan halpoja:)

Vierailija
2/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itse kanssa just jotain 15-20 euroa tästä matosta, koska matto on käytännössä kuin uusi, ei ehtinyt olla meillä lattialla kuin puolisen vuotta ennen remonttia ja sen jälkeen ei enää oikein sopinutkaan väreihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae eija* rasi* ja suljetut. Uusia saa tälle erää muistaaksnei vajaalla 200 eurolla.

Minusta 60 euroakaan ei olisi paha hinta.

Vierailija
4/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista 30-40 euroahan nuo näyttävät olevan, eli ehkä korotan hintaa ainakin vähän. t. ap

Vierailija
5/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt kotona mattoja ihan kivetyllä pihalla juuriharjalla/painepesurilla, mulla on tossa kanssa yksi aika tahraantunut Rasinmäen matto ja mietin että kestääkö se ihan normaalin räsymattopesun ilman värien tahriintumista tms. Kokemuksia?