Louis Poulsen PH Artichoke
Louis Poulsen PH Artichoke, mitä mieltä? Haluaisin ostaa tuollaisen valkoisen. Mutta maksaa ihan sikana. En ole ikinä ostanut mitään kallista ja tuon arvo nousee.
Kommentit (15)
Minulla olisi periaatteessa tuon verran. Mutta yleensä olen todella pihi. Vaatteetkin ostan kaikki alesta.
Meinaatko sitten joskus myydä sen?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko sitten joskus myydä sen?
En. Ajattelin pitää kuolemaan asti. Tai annan lapselle perinnöksi.
Se on vain niin kaunis. Ja olen vakuuttunut, että tuollainen kallis esine toisi hyvää energiaa kotiini.
Geneerinen. Kehitä omaa makuasi ja persoonallisutta ja osta jotain uniikimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme pientä Poulsenin valaisinta ja ovat todella kauniita ja toimivia.
Tuo ”artisokka” on valaisimien mestariteos.
Ehkä myyn auton ja ostan tuon. Tuosta on kuitenkin iloa, kun vietän aikaa olohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme pientä Poulsenin valaisinta ja ovat todella kauniita ja toimivia.
Tuo ”artisokka” on valaisimien mestariteos.
Noiden arvo vain nousee.
Ikeassa ja Prismassa on melkein samanlaisia.
Laatuun kannattaa aina sijoittaa. Tuo on laadukas ja todella upea valaisin.
Laadukas ilman muuta - mutta antaa nykyisin mauttoman vaikutelman, koska tämä kallis ja näyttävä valaisin koristaa monien öykkärinousukkaiden kotia. Jokin muu tuote voisi paremmin henkiä kulttuurista pääomaa.
Ehdottomasti hankinna arvoinen, meillä muutama kuparinen ja ehdoton lampun kanssa on himmennin, sillä saa eri tilanteisiin sopivan fiiliksen. Uudemmat ovat led versioita, mutta hehkulamppuversioitakin on vielä uutena saatavissa, niissä haasteena on sopivan polttimon saaminen, niitä ei enään valmisteta. Niihin on tullut korvaavia led polttimoita saataville, mutta ihan samalla tavalla kauniisti himmeneviä ne eivät ole. Tehdastekoista led versioita en ole kokeillut.
Jos tietää, että tulevaisuudessa tulee muutto, niin lampun vanerinen pakkauslaatikko kannattaa säilyttää, sen voi purkaa myös osiin, sillä muuten lampun ehjänä siirtäminen voi olla vaativa operaatio. Käytettynä noita on aina välillä ollut esim. Tanskalaisissa huutokaupoissa, hinnat noin kolmen tonnin kieppeillä, mutta silloin pitää etukäteen varmistua, miten toimitus tapahtuisi, osa ei suostu lähettämään ja osa käärii kuulemam vain kuplamuoviin ja laittaa pahvilaatikkoon ja tuloksena todennäköisesti vääntyneitä lehtiä. Kuparinen on aika arka sormenjäljille, valkoinen helpoin puhdistettava.
Älä ainakaan feikkiä osta, jollet saa aitoa. Mielummin ilman.
Mutta toi olis aivan ihana ja siitä olis iloa joka päivä. Arvo nousee toisin kuin autossa, parempi sijoitus. Myy auto ja tuo ja pyörä👍
Siis maksaa pikkuauton verran, yli 8000 €. On kuitenkin vain valaisin.