Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä kuuluu mennä töihin?

Vierailija
21.09.2021 |

Ja minkä ikäisenä menit itse ensimmäistä kertaa töihin tai milloin olet ajatellut meneväsi?

Olen 28-vuotias. En tiedä milloin menisin töihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyöt aloitin 15-kesäisenä ja siitä eteenpäin ollut osa-aikaisesti töissä. 25-vuotiaana sain työpaikan, jossa olen nyt ollut reilut 15 vuotta.

Vierailija
2/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin ekan kerran heti kun mut johonkin otettiin, eli 18-vuotiaana.

Vanhempieni mielestä töihin olisi pitänyt mennä jo 13-14-vuotiaana ja ihan viimeistään 15-vuotiaana. Sain kuulla järkyttävät huudot ja haukkumiset joka ikinen kesä kun en taaskaan mennyt mihinkään töihin. 16-vuotiaana isäni jo ilmoitti, että saan alkaa etsiä omaa asuntoa kun ei kerran työnteko kiinnosta.

Itse eivät eväänsä liikuttaneet mun työllistämiseksi omilla suhteillaan, kuten kaikki normaalit vanhemmat ymmärtävät tehdä. Ja kun viimein täysi-ikäisenä löysin itse työpaikan, oli se toki aivan vääränlainen eikä tarpeeksi hieno... Kuten ovat olleet kaikki muutkin työpaikkani aikuisiällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöihin 14 vuotiaana ekan kerran, joka vuosi sitten sen jälkeen kesätöissä ja valmistumisen jälkeen sitten kokoaika työhön.

Vierailija
4/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14avuotiaana suhteilla siihen firmaan jossa isäkin oli töissä. Tiedän kyllä että siitä on kauan aikaa ja että silloin kun itse olin nuori, kaikki firmat ottivat suvitöppöjä tsuppareiksi ja lomittajaksi ja että se sitten vain loppui... mutta jos 28-vuotias ei koskaan ole ollut töissä, on korvien välissä jotain vialla sillä kyllä jotain hommia olisi pitänyt edes lomiksi saada jo 10 vuotta sitten! Millä kuvittelet saavasi mitään hyvää hommaa jos et voi näyttää yritteliäisyyttäsi, toimivuuttasi, ahkeruuttasi? Kuka ketään sängyssä maannutta oikeisiin töihin ottaa? Uusavuttomien uusavuton lapsi?

Vierailija
5/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus, joillain on jo perhe tuossa iässä ja töitä löytyy jos etsii ja jos on edes jotain korvien välissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän