Jos miehesi ei haluaisi vastaanottaa suuseksiä, niin tuntuisiko, että jäät itse jostain paitsi seksissä?
Kommentit (17)
Kyllä olisi surullista jos mies ei suihinottoa haluaisi. Kiihottavaa ja molemmille ihanaa. Onneksi teemme sitä molemmat halusta.
Olisin onnellinen, jos ei olisi sitä aina kinuamassa
Älytön kysymys. Ei siitä tule mitään nautintoa naiselle.
Se olisi kyllä itselleni kynnyskysymys, jos mies lopettaisi antamasta suuseksiä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Älytön kysymys. Ei siitä tule mitään nautintoa naiselle.
Se olisi kyllä itselleni kynnyskysymys, jos mies lopettaisi antamasta suuseksiä minulle.
Takuu vauvaa: En nauti asiasta X, joten kukaan toinenkaan ei siitä oikeasti nauti.
Itselleni olisi suhteen lopettamisen paikka, koska pidän seksuaalisista toiminnoista eniten juuri suihin ottamisesta. Sikäli hassua, että en pidä suuseksin vastaanottamisesta lainkaan.
Olisi tosi iso harmi, jos suihinotto ei kelpaisi. Tuottaa suurta mielihyvää ja kiihotusta etenkin, kun mies laukeaa suuhuni. Ja kyllä, nielen.
Oudot prosentit vastauksissa. Vaimo eroaa mieluummin kuin ottaa kalun suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi vain poikkeaa massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä on naisvaltainen palsta, ainakin ollut, seksipuolella on enemmän miehiä. Joten ei voi oikeen tietää ketkä vastaajat on.
Mulkku suussa on yhtä ihanaa kuin 28 ampiaisenpistoa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poikkea. En minäkään kusiletkua suuhun kaipaa. Useimmilla miehillä on puutteita hygieniassa. Ja turha luulla että haisuli saisi muitakaan seksuaali-iloja.
Lueskelin Finsex-tutkimuksesta, että noin 1 % miehistä on koskaan kokenut fellaation ilon.
Miesystäväni antaa suuseksiä minulle joka kerta vähintään 10 minuuttia. Itse haluaa sitä vain noin joka neljäs kerta. Sopii minulle. Jos haluan toisen kierroksen, aloitan sen suuseksillä. Ei ole kieltäytynyt kertaakaan. Yleensä olemme sen toisenkin kerran, koska niin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poikkea. En minäkään kusiletkua suuhun kaipaa. Useimmilla miehillä on puutteita hygieniassa. Ja turha luulla että haisuli saisi muitakaan seksuaali-iloja.
Lueskelin Finsex-tutkimuksesta, että noin 1 % miehistä on koskaan kokenut fellaation ilon.
En huolisi haisulia edes samaan taloon asumaan. Putipuhdas oman miehen penis suussa on parasta mitä tiedän, kun saa oikein rauhassa sitä hellitellä ja lutkutella :) Tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti reilu viidesosa miehistä ei ollut koskaan kokenut suuseksiä eli ylivoimainen enemmistö miehistä (lähes 80 prosenttia) sai suuseksiä ainakin silloin tällöin. Tuo oli 2017 Finsex-tutkimuksesta, taitaa olla uudempikin saatavissa, mutta en jaksa googlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti reilu viidesosa miehistä ei ollut koskaan kokenut suuseksiä eli ylivoimainen enemmistö miehistä (lähes 80 prosenttia) sai suuseksiä ainakin silloin tällöin. Tuo oli 2017 Finsex-tutkimuksesta, taitaa olla uudempikin saatavissa, mutta en jaksa googlata.
Olen kyllä kokenut, mutta varsinaista iloa siitä ei ole minulle ollut. Lähinnä tylsistyn. Yhtä naista sain ns panna kurkkuun, varovaisesti, mutta silti. Se oli hieno kokemus, mutta passiivisena en oikein nauti. Paitsi kun tyttis istuu naamalleni, mutta en koe että itse olisin passiivinen silloin.
Tämä vain ohista.
Olen varma, että vaimoni vastaus on kyllä. Maistuu sen verran hanakasti ; )