Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssaa liikkeellä?

Vierailija
02.09.2006 |

Onko nyt jokin flunssa-aalto liikkeellä? Miten nopeasti tauti on teillä mennyt ohi? Meillä 2- ja 4-vuotiaat ovat poteneet torstaista ja nyt alkoi itsellänikin särkeä korvia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nielutulehdus, jonka " jälkitautina" tuntuis nyt alkavan yskä ja nuha, 3-v poika on ollut pari päivää kovassa kuumeessa (alkoi torstai iltapäivänä), mutta tänään enää ollu pientä lämpöä. Pojalla myös tosi kova yskä ja ääni meinaa hävitä, nuhaa ei ole. Miehellä myös kova yskä. Asustellaan Pohjois-Savossa.

Vierailija
2/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli lauantaista maanantihin kipeenä,ekana iltana pikkuisen lämpöä,muuten yskää&nuhaa,nytkin vielä välillä nenä valuu.

Itselle iski keskiviikkoiltana,nielutulehdus josta tuntui kuin ei happea saisi,oli kamalaa,tostaina se jo helpotti ja nyt aivan tajuton yskä... ja nuha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin pitää varautua eli kuinka kova tämänvuotinen flunssa on. Pitääkö hälytellä lisävoimia lasten kanssa yms.

Kiitos vastauksista!! ap.

Vierailija
4/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sunnuntaina oli nuorempi kipeä, ja maanantaina minä... Vain minä nostin kovan kuumeen, mutta edelleen meillä kaikilla räkä lentää ja yskä on tosi kova...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi