Lue keskustelun säännöt.
Yliopistovaihdon rakkaustarinoita!
06.11.2014 |
Nyt-liitteessä oli artikkeli espanjalaisesta muotisuunnittelijasta, joka löysi rakkauden Suomeen tultuaan ja jäi tänne. Aiemmin samassa lehdessä on kerrottu Erasmus-vauvoista sun muusta!
Entäs te mammat? Onko kukaan teistä löytänyt unelmien prinssiänsä vaihdon aikana?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Löysin kyllä, mutta hän oli kotimaassaan varattu. Olimme molemmat todella ihastuneita toisiimme ja vietimme muutaman kuukauden ajan paljon aikaa yhdessä, mutta varsinaisesti mitään suurempaa ei koskaan tapahtunut. Poika oli periaatteen miehiä enkä minäkään halunnut väkisin mennä väliin, vaan ajattelin, että hän saa tehdä itse valinnan. Hän sitten lopulta teki päätöksen, että haluaa jatkaa tyttöystävänsä kanssa.
Olin tietysti pettynyt, mutta tyydyin ratkaisuun. Emme ole vaihdon jälkeen pitäneet yhteyttä, mutta ajattelin häntä pitkään ja hän oli tuntui monen vuoden ajan "siltä oikealta" minulle (vaikka uskon että niitä oikeita on jokaiselle useampi. Meni melkein kymmenen vuotta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, hän on ainoa toinen ihminen jonka kanssa on tullut tuo "se oikea" -tunne.
Näin jälkeenpäin ajatellen, olisin varmaan voinut käyttäytyä paljon aggressiivisemmin, ehkä hän ei ollut varma tunteistani ja siksi päätyi tuttuun ja turvalliseen, mutta eipä sillä nyt enää siis ole väliä.