Oletko vahva nainen?
Kommentit (12)
Fyysisesti kyllä, henkisesti luulin olevani mutta luulin väärin.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:09"]
Fyysisesti en, henkisesti kyllä.
[/quote]minä taas toisin päin. Vaikka ulospäin vaikutan vahvalta myös henkisesti, niin en sitä kuitenkaan ole.. :/
Olen. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa.
Sellainen juonipaljastus että naiset ei ole vahvoja milään tasolla joten nuo edelliset menee mielikuvituksen piikkiin.
On oltava. Antakaa minulle mahdollisuus, niin lopetan välittömästi.
Varmasti on monia minua vahvempia naisia olemassa, mutta en minäkään heikoimmasta päästä taida olla. Henkisesti olen mielestäni vahva, mutta vaikea sitä on lähteä selittämään miten se ilmenee..
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:25"]Sellainen juonipaljastus että naiset ei ole vahvoja milään tasolla joten nuo edelliset menee mielikuvituksen piikkiin.
[/quote]
Henkisesti vahvempia kuin miehet, jos itsemurhatilastoja katsoo
Olen. Se ilmenee vaikka siten, että olen ihan kelpo vanhempi ja aviopuoliso. Olen myös valinnut henkisesti vaativan alan, jossa kohtaan toistuvasti esim. kuolemaa. Pystyn kohtaamaan muiden tuskaa ottamatta sitä omakseni. Pystyn myös olemaan empaattinen ja esim.itkemään vieraiden kanssa kun on sen aika. Henkinen vahvuus ilmenee myös kykynä hyväksyä itseni fyysisesti ja psyykkisesti.
En uskoisi olevani tällainen ilman elämän tuomaa laajaa kokemusta. Olen saanut kokea valtavasti vaikeaa ja hyvää, lapsesta saakka.
Olen vahva ja heikko, niin kuin kai jokainen meistä on. Minun vahvuuteni on, että tunnen itseni, myös heikkouteni, läpikotaisin.
Kuvittelin olevani. Uskon, että kestän kaikki mitä eteen tulee. Kovissa tilanteissa otan huumorin apuun ja nauran lopulta kaikelle, itseni tietysti mukaan lukien, mitä eteen tulee. Sillä kestän.
Osuva aloitus. :)