Hyi kun säikäytti. Kaaduin rappusissa
Ei, nyt ei ole kyse väkivaltaisesta puolisosta. Olin menossa alaspäin, kun muistin yhtäkkiä kesken matkan että pitikin vielä hakea yks juttu sieltä yläkerrasta mukaan. Käännyin ja jotenkin vaan jalka lipsahti portaan reunalta. Tasapaino meni ihan täysin ja kaaduin suoraan selälleni kuilun ristikkoa vasten. Ei onneksi sattunut mitenkään pahemmin. Aina lakanoita viedessä alakertaan muistan sen yhden juontajan (Pirjo joku?) kohtalon kun se kompastui lakanan reunaan portaikossa, kaatui ja halvaantui. Olen aina heittänyt lakanat kuilusta suoraan alas mutta näköjään sitä voi muutenkin kompuroida.
Kommentit (7)
Noita sattuu. Hyvä turvamenetelmä on pitää kädet vapaana ja mieluiten kaiteessa kiinni kun liikkuu portaissa.
Pirjo Kauppinen taisi olla henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Noita sattuu. Hyvä turvamenetelmä on pitää kädet vapaana ja mieluiten kaiteessa kiinni kun liikkuu portaissa.
Mulla oli kyllä kädet vapaana, kaiteesta en pitänyt kiinni. Yritin haroa otetta kun tajusin että nyt mennään mutta ei vaan ehtinyt. Kamala tunne :(
Mun kyrvän voimalla parantuisit halvauksesta. Terveisin panojorma 72v.
Vierailija kirjoitti:
Sun päävikaa taas ei korjaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Sulla lakkas seisomasta 3 vuosikymmentä sitten.
Joo, se Pirjo Kauppilan tapaus oli kamala. Mä pelkäsin aina mörskässä asuessa kellariin vieviä kapeita kierreportaita. Ukko kun ei koskaan kuskannut pyykkiä sinne ja etenkin ylöstulo oli kamalaa. Mulla kun on huimauskohtauksia, niin olisin voinut hyvin kaatua ja satuttaa itseni.