On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.
Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaas johannan ig tarinat. Aina kun reniä kuvataan, se kallistaa pään ja tekee saman ilmeen, ja räppää voitonmerkkiä edes takasin. Tai mitä toi etusormi-keskisormi merkki tuomleen sivusuunnassa nyt sit meinaakaan. Tosi siistii.
Haistatusta
Toisaalta ihan mielenkiintoista seurata, kuinka kauan tuo suhde kestää ja tuleeko niitä lapsia.
En silti pahaa heille toivo, mutta mielenkiintoista seurata tässä arjen harmaudessa tuollaista paria.
Apua, jokaisessa Johanna postauksessa kamalaa siirappia rennyltä.
Noi suodattimet tekee kasvoista ihan naamarin näköisen. Valokuvissa näkee että Renny on todellisuudessa ryppyinen ja auringon käristämä. Poislukien Johannan ottamat kuvat, tottakai. Siksi nuo filtterit on koomisia.
Mä luulen että jossain kohtaa tulee lehtihaastattelut joissa itketään kuinka "rakastamme niin paljon että eroamme mutta olemme ikuisesti ystäviä ja kiitollisia toisillemme". Sitten löytyy taas uusi ihmeellinen elämäni nainen ja sama rakkausralli menoksi Rennyllä. Eiköhän ensi kesänä mökillä ole jo uusi kulta remonttia suunnittelemassa, ja kenties elokuvaa tähdittämässä... :D
Vierailija kirjoitti:
Apua, jokaisessa Johanna postauksessa kamalaa siirappia rennyltä.
Täällä on 500 viestin keskustelu tuosta Rennyn kuuluisasta somesiirapista :D
Johanna on poistanut kohokohdista sen kesän maailman ihanimma polttareissun. :0 eli onko välirikko kavereihin sittenkin totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa mies ottaa nuoremman vaihtoehdon kahdesta naisesta. Näin se nyt vain on. Ja usein se nuori mimmi lyöttäytyy yksiin vanhemman miehen kanssa kun ne pystyy tarjoamaan turvaa. Get over it!
Voi keksi-Seppo, kun monikaan nuori nainen ota tavis vanhaa pappaa, koska Suomessa tosi rikkaita ei paljon ole. Nuorilla miehilläkin voi olla omaisuutta tai se karttuu iän myötä. Mua kiinnostaa vaan komeat ja elinvoimaiset nuoret miehet. Mitä järkee olla vaan rahan takia yksissä, jos rakkaus puuttuu??
N 29vJuat tuon takia en deittaile yli 25v vuotiaita mujia. Miksi mun pitäisi jos ette tekään?
T. Komea elinvoimainen M44
Paitsi, ettei monikaan alle 25v nainen haluu sun ikäistä vanhaa gubbee.
N 24v
Järkky on myös Sauli-Jenni pari.
Sauli on vanhentunut kovasti. Jenni näyttää hänen tyttäreltään.
Ja poika vasta 3-vuotias!
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan heillä tuota ikäeroa, mutta jotenkin heidän suhde näyttää hyvinkin läheiseltä. Ovat luultavasti onnellisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa mies ottaa nuoremman vaihtoehdon kahdesta naisesta. Näin se nyt vain on. Ja usein se nuori mimmi lyöttäytyy yksiin vanhemman miehen kanssa kun ne pystyy tarjoamaan turvaa. Get over it!
Voi keksi-Seppo, kun monikaan nuori nainen ota tavis vanhaa pappaa, koska Suomessa tosi rikkaita ei paljon ole. Nuorilla miehilläkin voi olla omaisuutta tai se karttuu iän myötä. Mua kiinnostaa vaan komeat ja elinvoimaiset nuoret miehet. Mitä järkee olla vaan rahan takia yksissä, jos rakkaus puuttuu??
N 29vJuat tuon takia en deittaile yli 25v vuotiaita mujia. Miksi mun pitäisi jos ette tekään?
T. Komea elinvoimainen M44
Paitsi, ettei monikaan alle 25v nainen haluu sun ikäistä vanhaa gubbee.
N 24v
Taasko tämä sama jauhaminen alkaa. Ei kaikille ikä ole mitenkään kaikkein tärkein asia. Eikä edes kaikki vanhat halua mitään nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
No ei Jenni-äitikään mikään nuori ole äidiksi. Sai lapsen yli 40-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi naisystävä oli 42 ja iski netissä 20-vuotiaan pojan. Suhde ei kauan kestänyt ja poika löysi opiskelupiireistä itselleen uuden samanikäisen kumppanin.
Joo, 20 v. mies on ihan kolli vielä aikuiselle naiselle
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi naisystävä oli 42 ja iski netissä 20-vuotiaan pojan. Suhde ei kauan kestänyt ja poika löysi opiskelupiireistä itselleen uuden samanikäisen kumppanin.
20-vuotiaalle pojalle 25-vuotiaskin on vanha.
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-vuotiaalle pojalle 25-vuotiaskin on vanha.
sekopää. Samanikäisiä ovat tuossa iässä, sama kuin sanoisi että 40 vuotiaalle 45 on kamalan vanha.
Vierailija kirjoitti:
Noi suodattimet tekee kasvoista ihan naamarin näköisen. Valokuvissa näkee että Renny on todellisuudessa ryppyinen ja auringon käristämä. Poislukien Johannan ottamat kuvat, tottakai. Siksi nuo filtterit on koomisia.
Mä luulen että jossain kohtaa tulee lehtihaastattelut joissa itketään kuinka "rakastamme niin paljon että eroamme mutta olemme ikuisesti ystäviä ja kiitollisia toisillemme". Sitten löytyy taas uusi ihmeellinen elämäni nainen ja sama rakkausralli menoksi Rennyllä. Eiköhän ensi kesänä mökillä ole jo uusi kulta remonttia suunnittelemassa, ja kenties elokuvaa tähdittämässä... :D
Ei taida enää tarjokkaita olla kuin Suomessa, jossa vielä luulla
an että tämä on suuri Hollywoodin ohjaaja. Kyllä tämä Johanna pitää nyt kynsin ja hampain kiinni Rennystä, kun se täyttää Johannan unelmat , eli saa leikkiä prinsessaa ja julkaista ja filmitähteä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisiä pirkkoja ja liisoja ärsyttää kun Renny otti nuoren kisulin. Mikäs siinä, kyllä nyt Rennyn kelpaa.
10v päästä voi noi sänkyhommelit olla vaikeita mut onneksi on henkinen yhteys.
Tiedätkö, en koskisi metrin seipäälläkään.
Katsokaas johannan ig tarinat. Aina kun reniä kuvataan, se kallistaa pään ja tekee saman ilmeen, ja räppää voitonmerkkiä edes takasin. Tai mitä toi etusormi-keskisormi merkki tuomleen sivusuunnassa nyt sit meinaakaan. Tosi siistii.