Miksi kukaan mies ei halua minua? Olen melkein 25 ja edelleen neitsyt
Ei minussa pitäisi olla mitään isompaa vikaa. Olen 164cm pitkä, normaalipainoinen, pitkät hiukset (tosin värjäämättömät), ei lävistyksiä naamassa ja kasvot ovat täysin tavalliset. Ja pukeudun ihan samanlaisiin vaatteisiin kuin muutkin nuoret naiset.
Miksi siis miehet eivät osoita minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan?
Kommentit (22)
Millaiset tissit ap:lla on?
Jos ovat kohdallaan niin mulle kelpaisit.
Ei Suomessa ole sellaista kulttuuria että arjessa kauheasti kiinnostusta osoitettaisiin. Eli miten olet ilmaissut että etsit seksiä tai suhdetta? Oletko Tinderissä tai vastaavassa? Käytkö baareissa, sinkkutapahtumussa tms missä ihmiset tapaa toisiaan ja on sosiaalisesti hyväksyttyä lähestyä?
Ethän sinä kertonut muusta kuin ulkonäöstäsi. Millainen sinun luonteesi on?
Et halua niitä miehiä jotka haluaisi sinut... Ja ne miehet joita haluat, on suosittuja muidenkin naisten keskuudessa tai eivät halua sitoutua. Yleinen naisten ongelmia. Naiset kiinnostuu miehistä joista muutkin naiset,miehistä jotka on suosittuja. Tännekin tuli sulle jo treffi pyyntöjä mutta ignoorat ne koska tiedostat että nämä ovat niitä epätoivon partaalla olevia miehiä joita kukaan ei ole huolinut
Oletko lähestynyt ketään tai edes antanut pientä vihjettä kiinnostuksestasi?
Onneksi olkoon, olet Suomen käsityön museo!
No niinpä. Taitaa kaipaukseni oikeasti olla turhaa, todistetustikin.
Vierailija kirjoitti:
Treffeille?
M44
Hyi saaatana.
Sanotaan että kaikki naiset saavat halutessaan miehen. Mene johonkin ravintolaan viikonloppuna, sellaiseen jossa on tanssia. Luulen, että saat sieltä miehen sänkyyn, jos vaan sinulle kelpaa.
Miksi sinä olet kiinnostunut miehistä?
Minä olen kiinnostunut sinusta. Laitahan sähköposti, niin järjestetään treffit!
Tottakai ovat kiinnostuneet. Lähde kaverin kanssa ulos, laittaudu ja ota vähän skumppaa. Olet nuori ja kaikin puolin ihana tyyppi. Olet ehkä keskittynyt murjottamaan. Se ei ole kauhean kiinnostavaa. Vältä sitä.
Tuuppa tänne niin minä korkkaan sinusta neitsyyden ulos.
Korvaa sana miehet termillä sinua kiinnostavat top-5% -alfat niin vastaus ongelmaasi alkaa hahmottua.
Miten olet osoittanut etsiväsi seuraa? Aika harva normaali mies uskaltaa nykyään lähestyä, ellet selvästi osoita toivovasi sitä. On rahat, maine ja työpaikka vaarassa, jos yhtään miehenä töppää.
Höpöhöpö. 0/5