Visa nimestä, joka voisi olla yhdysnimi, mutta ei välttämättä ole
Eli haussa nimi, joka on ikäänkuin kaksiosainen ja toinen osa on melko yleinen nimi ja toinen hyvin harvinainen.
Lisää vihjeitä tarpeen mukaan.
Kommentit (39)
harmin paikka, kun tuntuu nyt niin vaikealta :)
no tämä se nyt aivan varmasti on ;o)))
helpotusta lauantai-iltaan , pliis :)
nyt taisi mennä vallan japaniksi ;o)
Nimi alkaa t-kirjaimella ja loppuosa on se tunnetumpi nimi.
Iltaa vain kaikille, tulin visaan sopivasti, kun vinkkiäkin jo mukavasti oli =). Tässäpä yksi varteenotettava vaihtoehto =)
ju ja ässälähän tuo ed. alkoikin hups :)
Annan sitten vaikka täsmävinkkiä, niin sadaan tämä ratkottua ennen kuin meille tulee kolmelta vieraita. :-)
Olipas kinkkinen visa ja mulla loppu paukut jo puolivälin (vai ennen) paikkeilla
kun kyseessä on Suvi-Tuulikin visa, voi yhdysnimi olla vaikka mitä - eihän meikäläisen mielikuvitus riitä tuollaiseen. Mutta nimi on kyllä mielenkiintoinen.
Nyt tulen vielä palkitsemaan voittajan, kun etukäteiset synttärivieraat on kestitty. Iitu saa valita itselleen Talavera Shopista mieleisen palkinnon:
http://www.mexicanceramic.com/talavera/talavera1.htm
Ja muut ahkerat visailijat pääsevät virtuaalimatkalle Talaveran kaupunkiin:
http://maps.google.es/maps?oi=eu_map&q=Talavera+la+Real&hl=fi
Kiitos vielä kaikille! Perkaan nämä varmaankin huomenissa.
... kiitos ihanasta palkinnosta. kukkapottaa minulla ei vielä olekkaan, joten jospa sellaisen ottaisin ja jään odottamaan, josko vaikka mies älyäis tuoda siihen niitä kukkiakin... =)
Olipa tosiaan kinkkinen visa, itse en alkumetsästykseen kerennyt ja kun viimein aikaa olisi ollut, olin niin pihalla, että mistä alkais hakemaan ja mitä, joten kylmän viileesti odotin vinkkiä ennenkuin mitää aikaiseksi sain. Joten sori vaan ahkerammat niminikkarit, kun kävin pihistämässä kerman ahkerasti leipomanne kakun päältä =D ... mutta makealta maistui tämä voitto, ei siinä mitään ;-).
Kiitos ja kumarrus emännälle sekä visakamuille!
-Iitu-
Boran puuttui listalta, joten hyvä löytö sekin, mutta onko sinulla kenties ollut joku muu nimi mielessä, kun lukumäärät ovat pielessä? Sinulla on Boran 8m, 13n, vrk näyttää 3m
Anirit 1m (2001)
Anmar 2m, 9n
Annelee 1n
Boran 3m
Entoni 2m (2000-luvulta)
Ermira 5n (3 2000-luvulta)
Esmila 1n
Esterita 7n
Hanleena 1n
Hironori 2m
Huilai 1m
Jamiro 1m
Jilani 4m
Jonelle 1n (2004)
Julanni 1n (1900-19)
Krisella 1n
Krislin 5n (3 2000-luvulta)
Majleena 2n
Manyana 1n
Marjalin 1n
Marjoriia 1n
Martim 2m
Mikanora 1n (1900-19)
Nicanora 2n (1900-l. ja 1980-99)
Norihito 1m
Sariella 9n
Sarlena 2n
Sarlene 2n
Sulena 1n
Taaria 6n
Takahito 1m
Talavera 3n
Taneva 1n
Tanida 2n (2000-luvulta)
Tanjan 1m
Toneva 1n (2004)
Tuuliann 1n
Ulrita 1n
Xianna 1n (2004)
... ei tunne vrk nähtävästi, enkä löytänyt ihan lähellä olevaakaan (jos näppäilyvirhe). Oisko sitten käynyt niin vanhanaikaisesti, että Tonevan tiedot (1n) olis siihen jäänyt ja sitten olisin sen Tynevan siihen riville muuttanut ja ehkä touhunnut jotain muuta (vauva herännyt tms.) sopivasti ja unohtanut painaa hae nappulaa ja sitten katsonut, että hei rivissä lukee Tyneva ja kone näyttää 1 naista (sen Tonevan jäljiltä?) ko nimellä.
Tää nyt oli ihan arvailua, että mistä olen tuolle Tynevalle yhden kantajan sitten keksinyt. Sori, joka tapauksessa, hyvä kun tarkistit. Yritän olla tarkempi jatkossa...
-iitu- *nolona*
huih, ei kyllä vinkit hirveesti auttaneet ;) päinvastoin...