Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mulla oli paha riita äidin kanssa niin sen jälkeen

Vierailija
20.09.2021 |

Oon pelännyt jotenkin puhua hänelle. Tuntuu että mä ärsytän häntä. Veljeni kanssa hän ei ole ikinä tapellut.
Se oli sanallista ja hän äänitti kännykällään mitä mä puhuin kun yritin puolustaa itteäni.

Sain kaiken maailman arvosteluja kuinka olen norsun pee ja en ikinä tee mitään. Ja siinä samassa kehui veljeäni. Kerroin myös kiusaamisesta ja hän sanoi että pitäiskö sun sitte tehä jotain että ei kiusata?

Niinku oikeesti. Mitä voit tehdä kun kokonainen luokka on sua vastaan ja et saa ketään kaveriks.
Olen jo eronnut tuolta koulusta ajat sitten.

Mulla on sellanen jännittynyt tunne kun oon äidin kanssa kahdestaan hän sanoi tuon riidan aikana että tää oli vain jäävuoren huippu.
En oikein ikinä saanut selville minkä takia hän suuttui ihan yhtäkkiä.

Ja sanoi että olen sairas tarvitsen hoitoa.
Kun tulimme kotiin niin hän esti mun pääsyn eteisestä omaan huoneeseen laittoi kädet silleen esteeksi.

Mitä ihmettä olen tehnyt väärin kun tulee tämmöstä sontaa. Ja toi miten suhtautuu kiusaamiseen oli kyllä aika ikävää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu valeita täällä! Jos ne olisivat totta, olisit huostaan otettu jo kauan sitten!

Vierailija
2/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä äidiltä. Mutta niillä korteilla pelataan mitä on saatu, joten nosta kissa pöydälle. Jos äiti vaikuttaa tyytymättömältä, älä luimi pakoon vaan haasta hänet. Kerro, miltä tilanne vaikuttaa ja kysy, onko tämä totta. Kysy perustelut, mistä äiti on kärttynä. Jos asiat ovat jotain mitä voit korjata, esim. tehdä kotityösi iloisemmin, niin hyvä. Jos äiti ei ilahdu vaikka yrität olla mieliksi, kysy miksi hän on norsunpeenä vaikka sinä yrität ilahduttaa häntä. 

Ja näin edelleen. Hankalia ihmisiä ei ikinä pidä väistellä, jos heitä ei kerran pääse pakoonkaan. Vaan alat sitkeästi vaatia parempaa kohtelua ja muistutat, mitä olet ansainnut ja mitä et koe ansainneesi. 

Sanoisin että äidillesi on ns. juuttunut herne nenään joskus kauan sitten, ja hän ei itsekään tajua miten kärttyinen on. Tai sitten hänellä voi tietysti olla ihan persoonallisuushäiriö, mutta senkin saat paremmin selville jos et pakoile. 

Ja siinä tapauksessahan voit yrittää saada apua tilanteeseesi muualta, jos äiti ei tuosta viisastu yhtään vaan muuttuu vain häijymmäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää. Sulla on oikeus omaan tahtoon, olet erillinen ihminen.

Älä anna kenenkään masentaa.

Monella on nuorena vaikeaa mutta kuitenkin myöhemmin menee ihan hyvin.

Kaikki mitä äitis sanoo tai tekee, on vaan hänen vastuullaan. Sinun ei tarvi miettiä muiden käytöstä.

Vierailija
4/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "tyttöjen talo"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi