Mun pitäisi pudottaa elämästäni yksi mies,
joka ei voi/halua olla kunnolla kanssani, mutta haluaa nähdä silloin tällöin. Mistä saan voimaa siihen, vinkkejä?
Kommentit (10)
Siihen saas voimia löytämällä joku parempi. Niin mä ainakin pääsin irti samasta tilanteesta.
Miksi mies ei ole kanssanne? Kai teillä on siitä vielä jonkinlaista toivoa yllä, kun tilanne on tuollainen? Neuvon tekemään kaikkenne, noloimmankin, miehen saamisen eteen ja sitten unohdus. Sillä unelmistaan ei pääse eroon kuin toteuttamalla ne tai yrittämällä edes.
t. vähän samassa veneessä oleva...
mä taas haluan pois yhden ihanan mielestäni. Toivotonta on ja nyt iski ihan hullu ikävä.
Tsemppiii siskot!
Minulla on salasuhde yhteen Argentiinalaiseen mieheen. Tulee silloin kuin haluaa. Vihaan tätä lihanhimoani.
Voi kun tietäsinkin! Samassa tilanteessa. Tuo jonkun neuvo oli hyvä: löytämällä jonkun muun. Mutta kun tuntuu, että kukaan ei kolahda :(
Mä vain jätin miehen. Vaikka rakastin. Jos ei ole munaa, niin ei ole. Turha sitten on itkeä.
Sama. Harvempi jaksaa/pystyy lähteä tollasesta ellei ole parempaa/samaa tilalle. Itsekin yrittänyt, niin lähteä tyhjän päälle kuin löytää jotain muutakin, mutta kun ei. Aina palaa takaisin. Jos ei joku toinen oikein kolahda, niin ei onnistu. Suosittelisin olemaan avoin ja pitämään silmät ja korvat auki, antamaan muille mahdollisuus, samalla kun pitää tätä tyyppiä ns. "varalla". Mitään omantunnon tuskia tästä on turha potea, mulkku mikä mulkku, oma moka kun ei sitoudu/käyttäydy kuin oikea mies. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:11"]
Sama. Harvempi jaksaa/pystyy lähteä tollasesta ellei ole parempaa/samaa tilalle. Itsekin yrittänyt, niin lähteä tyhjän päälle kuin löytää jotain muutakin, mutta kun ei. Aina palaa takaisin. Jos ei joku toinen oikein kolahda, niin ei onnistu. Suosittelisin olemaan avoin ja pitämään silmät ja korvat auki, antamaan muille mahdollisuus, samalla kun pitää tätä tyyppiä ns. "varalla". Mitään omantunnon tuskia tästä on turha potea, mulkku mikä mulkku, oma moka kun ei sitoudu/käyttäydy kuin oikea mies. Tsemppiä!
[/quote]
Mun näin käyttäytyvä mies ainakin kärsiikin siitä itsekin. Sillä ei ole ollut ketään mutta ei vain ala oleen minunkaan kanssa. Mun pitäis rakastaa pyyteettömämmin, sit ehkä onnistuis :( Mutta kun se on vaikeaa, kun en osaa rakastaa pyyteettömästi.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:11"]
[/quote]
Mun näin käyttäytyvä mies ainakin kärsiikin siitä itsekin. Sillä ei ole ollut ketään mutta ei vain ala oleen minunkaan kanssa. Mun pitäis rakastaa pyyteettömämmin, sit ehkä onnistuis :( Mutta kun se on vaikeaa, kun en osaa rakastaa pyyteettömästi.
[/quote]
Tekosyitä, valitettavasti. Valehtelee silmät päästään. Ja valitettavasti saa sut vielä tuntemaan syyllisyyttä asiasta. Käyttäydy kuin se. Katso sitten miten suu pannaan.
Ottaisin myös samanlaisen vinkin vastaan! Surkea tilanne, josta en meinaa päästä irti, koska rakastan miestä liikaa..