Biisejä, joiden laulaksi olet luullut jotakuta toista?
Mulla:
Jannan Hullu sä et ole (Antti Tuisku)
Jvg ja Pete Parkkosen Etenee (Peteä olen luullut Tauskiksi)
Lomalla viimeinkin, luulin että Jukka Poika laulaa, edelleenkään en tiedä kuka oikeesti =)
Kommentit (20)
Luulin kasmirin iholla-biisiä pistepisteen biisiksi.
Haloo helsingin "Beibi, räjäytä mut tässä" jne. Sain tosta selvää ainoostaan "beibi", ja luulin, että laulu on englanninkielinen. En nyt osaa sanoa keltä laulajalta kuulosti, mut ihmetys oli suuri, kun näin jonkun HH:n "live"vedon kyseisestä biisistä.
Minä sekoitan Antti Tuiskun ja Kaika Koon.
En muista esittäjää mutta biisin nimi "se soi" luulin robinin biisiksi mutta laulaja olikin joku nainen.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:05"]
Mulla:
Jannan Hullu sä et ole (Antti Tuisku)
[/quote]
Mäkin luulin näin! :) Jospa siitä on kaksi versiota jossa toisessa laulaa mies ja toisessa nainen.
Heh, mäkin luulin Pete Parkkosta siinä JVG:n biisissä Tauskiksi. Tai en luullut, koska kuulin Peten nimen juonnossa, mutta Pete kyllä kuulostaa aivan Tauskilta siinä. Pete-rukka. Ja myös Rihannan ja Sian sekoitan lähes aina.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:14"]Isac Elliot- Baby I luulin Justin Bieberiksi
[/quote]
Noloa myöntää, mutta muata toi baby I on IHANA
Luulin pitkään, että Iron Maidenin 2 Minutes to Midnight olisi Judas Priestin biisi.
SIA - chandelier luulin rihannaksi
Luulin Matti nykäsen - jokainen tsäännsi on mahdollisuus kappaletta cheekin esittämäksi
Mä luulin että siinä etenee-kappaaleessa Pete Parkkosta jontte valosaareksi!
Peggyä kuvittelin Kolmannen Naisen biisiksi. Kaikkea Vain Elämää opettaakin.
Sama juttu kuin ap:lla tuon jannan biisin kanssa :D
Isac Elliot- Baby I luulin Justin Bieberiksi
Mäkin luulin jannaa antti tuiskuksi! Olin vielä kaverin kanssa autossa kun se rupes soimaan ja totesin jotain tyyliin "ihan kauhee tää antti tuiskun uus biisi.", kaveri: "kenen? :D", minä: "Antti tuiskun!", kaveri nauroi ihan älyttömästi korjatessaan sen olevan hurmerinnan tyttären. Nyt en tiedä kuulostaako antti naiselta vai janna mieheltä... :(
Rasmuksen f-f-f-falling, ajattelin että Zero Nine on tehnyt uuden biisiin bo-bo-bo-boing =)
Luulin että Sinussa on valo, sinussa on yö...sinussa on rohkea sydän joka lyö... laulaa Ilkka Alanko, mut onkin Juha Tapio :o
Minäki luulin Jannan Hullu sä et oo biisiä Antti Tuiskuksi :D
Aikoinaan luulin Nelly Furtadon Say it right(?) rihannan biisiksi
Täääh oon aina luullu myös että se lomalla viimeinkin tms on Jukka-Pojan, mutta onkin Jvgn ja Raappanan :D
Uppi