Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kaikelle allergisia

Vierailija
20.09.2021 |

Mulla menee hermo! Tuntuu että en saa enää syödä yhtään mitään. Ymmärrän kyllä että nämä mahaongelmat pitäisi saada hallintaan kun tällä hetkellä ei imeydy oikein muu kuin energia ja näissä puutostiloissa elämä ei oikeasti ole elämisen arvoista (vaikka välillä sitten saakin B12 tai rautaa suoraan suoneen että edes jotenkin pysyy hengissä). Sitten palstoilla valitetaan "keksityistä allergioista" ja kuinka kaikki tällaiset on vain huomionhakuista nillitystä.
Ravintolassa käynti on masentavaa kun en yleensä saa mitään kauhean hyvää ruokaa (kastikkeista jne on turha haaveilla kun niihin on luonnollisesti pohjat valmiina eli lihaa ja kuivaa perunaa luvassa) ja kyläilemään en edes kehtaa mennä (tai no tähän asti olen sitten vaan syönyt jotain edes sinnepäin sopivaa, mutta nyt tuli ehdoton kielto moiseen). Oon sitten vaan lopun elämääni täällä kotona oman jääkaapin vieressä.
Oikeasti kyllä mä taas varmasti keksin vaihtoehtoja, mutta nyt tuntuu todella vaikealta kun meni oikeastaan kaikki sellaiset helpot evääksi otettavat tai reissussa kaupasta ostettavat asiat kieltoon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi