Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut sekä laiha että lihava

Vierailija
20.09.2021 |

Eikä elämä niin erilaista ole oli kumpi hyvänsä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olet nyt?

Vierailija
2/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi olet nyt?

Lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole ollut riittävän lihava.

Vierailija
4/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole ollut riittävän lihava.

Takuulla olen. Olen nainen ja pahimmillaan ollut painoa melkein 130kg ja vaatteet olleet kokoa 52.

Vierailija
5/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Ainoat muutokset entiseen että kivempi löytää ja käyttää vaatteita kun ei tarvitse mahaa piilotella, ja muutenkin ehkä helpompi olla kun ei läskit ole tiellä.

-miinus 22kg

Vierailija
6/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Ainoat muutokset entiseen että kivempi löytää ja käyttää vaatteita kun ei tarvitse mahaa piilotella, ja muutenkin ehkä helpompi olla kun ei läskit ole tiellä.

-miinus 22kg

Joo, kauniimpia vaatteita löytää, jos on hoikka.

Vierailija
7/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö huomaa eroa liikkumisessa ja jaksamisessa?

Ulkonäön osalta ehkä vanhempana itsetunto kestää paremmin sen lihavuuden. Nuorempana voi olla tosi epävarma vaikka olisi kuinka kaunis ja laiha.

Vierailija
8/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hampaat ollut vinksallaan ja nyt noin vuoden ajan suorat. Vasta lähemmäs nelikymppisenä menin kalliiseen oikomishoitoon, josta olin suunnilleen aina haaveillut. Kannatti tuohon panostaa, mutta eipä se paljoa mitään muuttanut. No, onhan se kiva kun voi hymyillä ja nauraa miten vain eikä tarvitse vaikkapa valokuvissa miettiä, millainen asento ja ilme on, jotteivät hampaat näy

Vierailija
9/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö huomaa eroa liikkumisessa ja jaksamisessa?

Ulkonäön osalta ehkä vanhempana itsetunto kestää paremmin sen lihavuuden. Nuorempana voi olla tosi epävarma vaikka olisi kuinka kaunis ja laiha.

En. En huomaa mitään eroa.

Vierailija
10/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Laihana jaksaa paremmin, näyttää paremmalta, tuntuu paremmalta, porukka ei tuijota, vaatteita löytyy helpommin jne.

En aio koskaan enää olla läski.

Vierailija
11/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Laihana jaksaa paremmin, näyttää paremmalta, tuntuu paremmalta, porukka ei tuijota, vaatteita löytyy helpommin jne.

Mua ei ihmisten tuijottelut haittaa eikä mikään muukaan.

Vierailija
12/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut laiha ja lihava. Nuorena laihana ei vielä irronnut miestä, mutta kun olin vähän kokeneempi ja vielä laiha, ei tarvinnut sanoa kuin joo miehen iskemiseksi, aina ei sitäkään. Vanhana ja lihavana saa olla tooosi rauhassa. Että kyllä on eroa!

Samoin liikkuminen. Varsinkin kaikki liikkeet missä jalat nostetaan vatsan päälle, niin nykyään on aina se vatsa tiellä. Ja ihmettelen, miksei mun kunto nouse tämän enempää vaikka treenaan koko ajan +30 kg:n lisäpainon kanssa.

Vierailija
13/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan lihavana kukaan ei tuijota, kukaan ei edes huomaa sua. Läskien taakse voi todellakin mennä piiloon.

Vierailija
14/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ollut laiha ja lihava. Nuorena laihana ei vielä irronnut miestä, mutta kun olin vähän kokeneempi ja vielä laiha, ei tarvinnut sanoa kuin joo miehen iskemiseksi, aina ei sitäkään. Vanhana ja lihavana saa olla tooosi rauhassa. Että kyllä on eroa!

Samoin liikkuminen. Varsinkin kaikki liikkeet missä jalat nostetaan vatsan päälle, niin nykyään on aina se vatsa tiellä. Ja ihmettelen, miksei mun kunto nouse tämän enempää vaikka treenaan koko ajan +30 kg:n lisäpainon kanssa.

Mä olen aina saanut helposti parisuhteen, olin sitten laiha tai lihava.

Vierailija
15/15 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hampaat ollut vinksallaan ja nyt noin vuoden ajan suorat. Vasta lähemmäs nelikymppisenä menin kalliiseen oikomishoitoon, josta olin suunnilleen aina haaveillut. Kannatti tuohon panostaa, mutta eipä se paljoa mitään muuttanut. No, onhan se kiva kun voi hymyillä ja nauraa miten vain eikä tarvitse vaikkapa valokuvissa miettiä, millainen asento ja ilme on, jotteivät hampaat näy

Vinot hampaat voi olla myös piirre. Minusta Jari Sarasvuo ei enää näytä Jari Sarasvuolta, kun se meni oikomaan hampaansa. Jotain puuttuu. Mutta onhan se oikonut nimensäkin...