Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harmstraaja-luonne?

Vierailija
11.08.2008 |

Ostin eilen yhdelle lapselle 3:t lenkkitossut-

kokonumeroa 35, 36 ja 37---

kun kerran oli alessa...

Pistääkö joku paremmaksi?

Ps. kumisaappaita minulla on kahdelle lapselleni 6:t parit...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ei tule hamstrattua vaatteita. Tai alesta saatan kyllä ostaa esim. kahta eri kokoa olevia vaatteita lapsille, jos kuosi ja malli on kiva ja jos halvalla kerta saa. Mutta muuten ei tule hamstrattua lapsille esim. kymmentä erilaista takkia, viittätoista erilaista haalaria jne.

Mutta muuten tulee kyllä hamstrattua tuota tavaraa. Mies ja minä ollaan keräilijäluonteita ja meiltä löytyy mm. Disney sarjiksia ties kuinka paljon (akkareita, albumeita jne.), leffoja, cd-levyjä jne.

Vierailija
2/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime muuton yhteydessä myin/annoin/heitin pois kaiken vähänkään turhan tavaran ja nyt on olo paljon kevyempi. Ei tarvitse murehtia minne saa kaiken mahtumaan, siivous on helpompaa enkä ole mitään niistä tavaroista edes kaivannut/tarvinnut joten hyvä kun pääsin eroon

Vierailija
4/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä 15kpl ja kaikki lähes samaa kokoa. Normaalisti ollaan pärjätty vuosi tuolla puseromäärällä, mutta taatusti tulee syksyn mittaan ostettua saman verran uusia puseroita lapselle lisää.

Vierailija
5/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdat tilastoa!!!

T. ap

Vierailija
6/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hamstraukseni näkyy niin, että vauvalle on ostettu periaatteessa toimiva garderobi seuraaviksi 1,5 vuodeksi eteenpäin. "Periaatteessa toimivalla" tarkoitan sitä, että se ei ole järjettömän iso mutta kylläkin aika kattava: jokaista kokoa on kaikkia tarvittavia vaatelajeja kuhunkin vuodenaikaan suhteutettuna.

En oikeastaan edes kadu näitä hamstrauksia, koska en mä näköjään pääse kotoa tämän lapsikatraan kanssa kuitenkaan minnekään shoppaamaan seuraavien 1,5 vuoden aikana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän