Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin ulkomaalaisen miehen netissä

Vierailija
05.11.2014 |

Tapasin netissä, second life-palvelussa miehen noin 4 kuukautta sitten. Meillä synkkasi heti ja olemme nämä kuukaudet jutelleet hyvin tiiviisti skypessä ja whatsapissa. Olen nähnyt miehen webkameran kautta siis lähes joka päivä. Olen joutunut käsittelemään tunteitani ja miettimään melko paljon sitä, onko tämä nyt järkevää. Silti vaan olen todellakin mennyt ihastumaan mieheen. Ja hän minuun.

Meillä on ikäeroa vajaat kymmenen vuotta, minä olen tässä se nuorempi. Uskallanko lähteä katsomaan miestä vieraaseen maahan, vai kannattaisiko minun yrittää saada hänet ensin tänne? Tai tottakai olisi turvallisempaa saada hänet ensin tänne, töidensä takia se on vaan hieman hankalaa järjestää.

Onko täällä kellään ollut yhtään vastaavanlaista tilannetta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et menisi? Ajattele, saatat löytää elämäsi rakkauden!

Vierailija
2/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä minkä maalainen tämä mies on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et uskaltaisi mennä katsomaan miestä sinne maahan? Onko se joku turvaton kehitysmaa johon on suositeltu ettei matkustettaisi vai mikä on ongelma? 

Minusta voi vaan mennä jos maa on noin yleisesti turvallisena pidetty. Toki kannattaa varata ihan hotellimajoitus eikä mennä sillä ajatuksella että yöpyy miehen luona. Siltä varalta, että jos sen miehen kanssa ei sitten synkkaakaan yhtään tai tulee riitoja. 

Vierailija
4/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvallat kyseessä. :)

Vierailija
5/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:24"]

Yhdysvallat kyseessä. :)

[/quote]

No sitten ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Mitä sinä oikeastaan siinä tapaamaan menemisessä pelkäät? Pelkäätkö yleensäkin tavata ihmisiä jotka ei ole sulle ennestään tuttuja? 

Vierailija
6/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet täysi-ikäinen niin käväise ihmeessä , mutta kerro miehestä jollekin ennen lähtöä, että fbi osaa jäljittää jos jotain käy :P    ........ Käy ihmeessä . ei siinä mitään häviä vaikka olisi oikeasti tosi ärsyttävä, mutta jos olette phuneet skypessa niin luultavasti tulette juttuuun

Vierailija
7/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudata vaan niitä tavanomaisia periaatteita kuin kotimaassakin tavatessa, eli ensimmäinnen tapaaminen julkisella paikalla esim. kahvila tai ravintola. Vasta tavattuasi ja saatuasi yleisvaikutelman miehestä livenä voit miettiä lähdetkö esim. miehen kotiin tai kutsutko hänet hotelliin vieraaksi tms. Ei tuollainen deittikumppanin tapaaminen Yhdysvalloissa sen vaarallisempaa ole kuin Suomessakaan. 

Vierailija
8/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä arastelen tässä vähän sitä, että parin kaverini kanssa juteltuani heidän reaktionsa on ollut luokkaa "se on ihan varmasti joku pervo joka myy aut eteenpäin" ... Ja ainahan sitä varoitellaan, että netissä voi esiintyä kenenä tahansa blaablaa. Mulla on kuitenkin miehestä paljon tietoja, osoite, puhnro, koko nimi...

Ja olen täysi-ikäinen, 22.

Vierailija
9/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan järjestät itsellesi majoituksen johonkin miehestä riippumattomaan paikkaan, niin kaikki on ihan ok. Ei kannata lähteä tapaamiseen sillä mielellä, että ostat lentoliput ja sitten voit olla miehen luona, ei siis edes siinä tapauksessa että se olisi miehelle ok. Varaa ainakin pariksi ekaksi yöksi hotelli ja katso tilannetta sen jälkeen.

Jos haluatte viettää öitä yhdessä, niin olkaa siellä hotellilla ja tutustukaa eka ihan kasvotusten ennen kuin menet miehen luo.

Päinvastaisiakin tarinoita löytyy, itsekin olen nykyisen avomieheni kanssa tehnyt juuri päinvastoin, eli mennyt pelkät lentoliput kourassa kahdeksi viikoksi miehen nurkkiin. Noh, 10 vuotta vanhempana toimisin kaiken varalta vähän fiksummin, vaikka meillä olikin hyvin onnellinen loppu. :D

Vierailija
10/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapasin mieheni netissä ja matkustin ulkomaille tapaamaan  häntä. Yhdessä ollaan yhä kymmenen vuoden jälkeen.

Vierailija
11/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla mukavasti päättyneitä tarinoita... toi on kyllä hyvä idea mennä hotelliin ainakin pariksi yöksi. :) taidanpa heti tänään ehdottaa sitä miehelle.