Mitkä on Karl Ove Knausgårdin lasten nimet?
Tai ainakin kahden vanhimman. Olen lukenut vasta Taisteluni-sarjan kaksi ekaa osaa, mutta sen verran aikaa siitä on, etten millään muista niiden lasten nimiä. Tämä asia piinasi mua nukkumaanmennessä ja näköjään vieläkin. Äkkiseltään en löytänyt Googlella.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:12"]
Oscar, Tova, Ferdinand ja Caj-Petter
[/quote]
Plääh.
Ap
Eikö ketään Knausgårdia lukenutta paikalla?
Ap
En ole (vielä ) lukenut, mutta wikipedia löysi lasten nimiksi Vanja, Heidi ja John. (vaimon tiedoista)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:52"]
En ole (vielä ) lukenut, mutta wikipedia löysi lasten nimiksi Vanja, Heidi ja John. (vaimon tiedoista)
[/quote]
No kiitti! Enpä tullut katsoneeksi vaimon sivua. Jännä, että ne löytyvät äidin sivulta, muttei isän, isähän on kuitenkin kirjoittanut heistä paljon... Mä muistelin, että esikoisen nimi oli joku sellainen, etten äkkiseltään tiennyt, onko kyse tytöstä vai pojasta. Ilmeisesti Knausgård ja vaimonsa ovat nyt saaneet neljännenkin lapsen, luin eilen Hesarista Teema-jutun.
Kannattaa lukea kirjat!
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:52"]
[/quote]
No kiitti! Enpä tullut katsoneeksi vaimon sivua. Jännä, että ne löytyvät äidin sivulta, muttei isän, isähän on kuitenkin kirjoittanut heistä paljon... Mä muistelin, että esikoisen nimi oli joku sellainen, etten äkkiseltään tiennyt, onko kyse tytöstä vai pojasta. Ilmeisesti Knausgård ja vaimonsa ovat nyt saaneet neljännenkin lapsen, luin eilen Hesarista Teema-jutun.
Kannattaa lukea kirjat!
Ap
[/quote]
Anna tai Anne taitaa olla nuoriman lapsen nimi.
Oscar, Tova, Ferdinand ja Caj-Petter