Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi parhaimpia päätöksiä elämässäni oli lopettaa tupakointi

Vierailija
20.09.2021 |

Monta kertaa yritin, aina sorruin. 35 vuodessa tuli aika monta tupakkaa poltettua. Viimeisinä vuosina ei askillinen päivässä enää riittänyt.

Käännekohta oli läheisen ihmisen sairastuminen keuhkosyöpään. Tein päätöksen enkä ole ainuttakaan tupakkaa sen jälkeen sytyttänyt. Siitä on muutama vuosi jo. Syöpään sairastunut läheiseni lopetti myös tupakoinnin kokonaan viime syksynä. Rauha hänen muistolleen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 2v täyteen ilman sauhuja , niitä menikin sitte askin verran aikalailla 20 vuotta .

Edelleen laitan joka kk satasen käteisenä laatikkoon.   Ihan vaan muistuttamaan asiasta.

Ja nuilla rahoilla uus telkku,fillari, yks lomamatka ...

Vierailija
2/4 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohta 2v täyteen ilman sauhuja , niitä menikin sitte askin verran aikalailla 20 vuotta .

Edelleen laitan joka kk satasen käteisenä laatikkoon.   Ihan vaan muistuttamaan asiasta.

Ja nuilla rahoilla uus telkku,fillari, yks lomamatka ...

Tuota rahan jemmaamista kokeilin itsekin. Oon siinä vähän huono niin ei onnistunut, mutta oon kyllä tuhlaillut harrastukseen viime vuodet vähän enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saitte lopetettua? Käytittekö alussa jotain Nicorettea tms. apuna, ja jos niin kuinka pitkään? Miten pääsitte itse tavasta irti? Se kun tulee mieleen aina tietyissä hetkissä, ja itsellä katkeaa aina siihen, että ei tämä yksi nyt haittaa. 

Vierailija
4/4 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm… mikähän siinä on, että toisten pitää polttaa aski päivässä ja toiset voi polttaa vain pari kertaa vuodessa, jos huvittaa. Mä poltin pari Juhannuksena ja sitä ennen helmikuussa. Tykkään tupakasta, kuten konjakista, mutta molempia käytän hyvin harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme